Polski oddział Vanquis Bank z nowym dyrektorem zarządzającym

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

vanquis.bank.01.250x162Do zespołu kierownictwa Vanquis Bank dołączyła Joanna Izdebska, która objęła stanowisko dyrektora zarządzającego polskim oddziałem Banku. Jako dyrektor odpowiada za zarządzanie  i rozwój firmy na polskim rynku, rozbudowę portfolio produktów oraz sieci sprzedaży.

Rozwój wyspecjalizowanej instytucji finansowej jaką jest Vanquis Bank na polskim rynku to ogromne wyzwanie. Mam nadzieję, że wspólnie z moim zespołem uda nam się rozwinąć biznes, który skutecznie będzie odpowiadał na potrzeby naszych Klientów. Chcemy przenieść  i zaadoptować do naszych warunków najlepsze brytyjskie praktyki kredytowe – powiedziała dyrektor Vanquis Bank w Polsce.

Joanna Izdebska jest absolwentką Politechniki w Osnabruck w  Niemczech. Studiowała również  w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze strategicznego marketingu finansowego. Była związana z Grupą Deutsche Bank, gdzie zajmowała stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży bezpośredniej oraz departamentu wsparcia sprzedaży. Była odpowiedzialna za tworzenie oferty produktów i usług w segmencie klientów indywidualnych, analizę wyników oraz wsparcie wszystkich kanałów sprzedaży.

Następnie zajmowała stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Deutsche Bank PBC S.A. Tworzyła strategie pozycjonowania firmy i kształtowania jej wizerunku oraz nadzorowała działania komunikacyjne Banku. Kierowała także działaniami w obszarze zarządzania portfelem klientów (CRM). Następnie była związana z firmą UPC, gdzie jako dyrektor komunikacji marketingowej odpowiadała za tworzenie i realizację strategii rozwoju marki.

Ostatnie piastowane przez Joannę Izdebską stanowisko to szef marketingu w firmie 4finance, reprezentowanej na polskim rynku przez marki Vivus.pl i Zaplo.pl, jednego z większych graczy na rynku pożyczek gotówkowych. Była tam odpowiedzialna za zarządzanie marką, rozwój oferty produktowej oraz sprzedaż.

źródło: www.prnews.pl