Telekonto: Bank Pocztowy wprowadza nowe usługi zdalne
„W czasie pandemii wszyscy dążymy do tego, by unikać zbędnych interakcji z innymi. W przypadku korzystania z usług bankowych oznacza to, że zamiast wizyty w oddziale chętniej wybieramy zdalne formy kontaktu – sami zresztą gorąco do tego zachęcamy. Nasza infolinia pracuje na zwiększonych obrotach, jednak stale szukamy możliwości by odciążyć konsultantów i przyspieszyć czas oczekiwania na połączenie. Dodatkowo cały czas pracujemy nad rozwiązaniami umożliwiającymi zdalne korzystanie z naszych usług” – powiedział naczelnik w departamencie bankowości cyfrowej i usług płatniczych Banku Pocztowego Jarosław Gawroński, cytowany w komunikacie.
Zamówienie hasła do Telekonta za pośrednictwem systemu Pocztowy24
Dodał, że wśród wszystkich połączeń na infolinię banku w listopadzie br. 7% stanowiły te dotyczące właśnie dostępu do bankowości telefonicznej.
„Stąd też pomysł, aby umożliwić naszym klientom zamówienie hasła do Telekonta za pośrednictwem systemu Pocztowy24” – dodał Jarosław Gawroński.
Nowa funkcjonalność pozwoli na zmniejszenie ruchu na infolinii i usprawni obsługę klientów w kanałach zdalnych.
„W przyszłym roku planujemy udostępnić możliwość zamówienia hasła do Telekonta również w bankowości EnveloBank” – zapowiedział.
Czytaj także: Bank Pocztowy: klienci mogą już płacić BLIKIEM >>>
Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.