IT@ BANK: Lepsza jakość, większa efektywność
Zapewniamy dobry kontakt! Właśnie o tym, zgodnie ze swoim motto, Altar postanowił przekonać Bank Pocztowy S.A., a w zasadzie jego klientów, wdrażając w tej instytucji Altar Contact Center - system do wielokanałowej obsługi klientów. Samo wdrożenie określono jako długo wyczekiwane w branży i bardzo ciekawe, zarówno pod k ątem samej architektury systemu, jak również funkcjonalności.
Michał Chojnacki,
Key Account Manager, Altar Sp. z o.o.
Ten autorski, zintegrowany system polskiej firmy Altar, przeznaczony do wielokanałowej obsługi klientów (telefon, IVR, SMS, czat, e-mail), zaprojektowano w Banku Pocztowym na 120 agentów, z możliwością łatwej rozbudowy o k olejne stanowiska lub lokalizacje.
Nowa strategia, więcej korzyści
Wdrożenie systemu związane było z nową strategią działania Banku Pocztowego na lata 2010-2013, z kontynuacją do 2015 r. Rozwiązanie Altar Contact Center zapewniło realizację celów w zakresie komunikacji. Bankowi zależało na wzroście satysfakcji klientów, wynikającej zarówno z atrakcyjności oferty, jak i poziomu obsługi, co przekłada się na większą lojalność i budowanie długotrwałej relacji pomiędzy bankiem a klientami.
Konieczne było zapewnienie szybkich i niezawodnych narzędzi do realizacji procesów istotnych z punktu widzenia klienta, ale również monitorowanie jakości pracy agenta contact center przez zastosowanie spójnego systemu raportowego, nagrywanie połączeń, ekranów oraz wdrożenie systemu oceny i punktacji pracy agentów na bazie zarejestrowanych nagrań
Opinia Banku Pocztowego: W ramach wdrożenia Altar Contact Center w Banku Pocztowym wszystkie prace w harmonogramie projektu zostały wykonane przez firmę Altar terminowo, solidnie i z należytą starannością. Na każdym z etapów wdrożenia autorskiego rozwiązania Altar Contact Center naszą współpracę cechowały profesjonalizm, rzetelność i wzajemne zrozumienie potrzeb. Zarówno firma i system spełniły nasze wymagania. Możemy polecić Altar jako solidnego partnera w realizacji pro – jektów informatycznych, które są ukierun – kowane na jeszcze lepszą jakość obsługi klienta oraz efektywność biznesową. Monika Stefaniak, |
Bezpieczeństwo przede wszystkim
Bank Pocztowy S.A. postawił również bardzo rygorystyczne wymagania w kwestii bezpieczeństwa systemu i zapewnienia ciągłości ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI