PKO BP: już 9 mln kart płatniczych na rynku. Bank wprowadza nowości

PKO BP: już 9 mln kart płatniczych na rynku. Bank wprowadza nowości
Karty płatnicze PKO Banku Polskiego Fot. PKO BP
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Klienci PKO Banku Polskiego mają w swoich portfelach już ponad 9 mln kart z logo w kształcie skarbonki. Blisko 950 tys. z nich to karty kredytowe.

Na rynku jest już ponad 9 mln kart płatniczych z logo @PKOBP, z czego blisko 950 tys. z nich to karty kredytowe #PKOBankPolski #KartyPłatnicze

Bank stale rozwija swoją ofertę, dostosowując ją do zmieniających się potrzeb klientów. Wielowalutowa karta debetowa PKO Banku Polskiego daje teraz możliwość rozliczenia transakcji bezpośrednio w 10 walutach – trzy nowe waluty: czeska korona (CZK), chorwacka kuna (HRK) i forint węgierski (HUF) dołączyły do już obsługiwanych EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK i SEK, wszystkie są dostępne w kantorze internetowym banku. Ponadto od 15 czerwca zmiany w karcie kredytowej PKO Mastercard Platinum: rozliczenia transakcji bezpośrednio w złotych polskich oraz zniesienie prowizji za przewalutowanie transakcji.

Czytaj także: PKO BP miał 862 mln zł zysku netto, 325,83 mld zł aktywów w I kw. 2019 r. >>>

Średnio 49 płatności kartą na sekundę

– Klienci PKO Banku Polskiego wykonują średnio 49 płatności kartą na sekundę. W ciągu roku liczba transakcji bezgotówkowych wykonanych naszymi kartami wzrosła aż o 27 proc. (dane z kwietnia br.). Transakcje bezgotówkowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, przy znaczącym udziale posiadaczy kart PKO Banku Polskiego. Nasi klienci coraz więcej podróżują – chcą korzystać z nowoczesnych, tanich narzędzi bankowania nie tylko w kraju, ale i za granicą. Bank podąża za ich oczekiwaniami oferując pakiet produktów uławiających płatności na całym świecie. Karta kredytowa PKO Mastercard Platinum z szerokim pakietem ubezpieczeniowym w podróży oraz wysokimi sumami ubezpieczenia, konto, karta wielowalutowa z coraz większą liczbą obsługiwanych walut, kantor online to niezawodny pakiet wakacyjny, który sprawdza się w każdej podróży – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.

Już teraz posiadacze kart kredytowych PKO Mastercard Platinum nie ponoszą opłaty za wypłatę gotówki za granicą, a od 15 czerwca zniesiona zostanie prowizja za przewalutowanie transakcji tą kartą, zaś jej walutą rozliczeniową będzie bezpośrednio polski złoty. To wszystko sprawi, że transakcje w walutach innych niż polska staną się wygodniejsze i tańsze. W cenie karty klienci otrzymują także bogaty pakiet ubezpieczeń podróżnych. Obejmuje on m.in. ryzyka związane z amatorskim uprawianiem sportów. Suma ubezpieczenia kosztów leczenia w podróży zagranicznej wynosi do 400 000 zł. Ubezpieczenie OC osób fizycznych w życiu prywatnym w podróży zagranicznej  – do 1 200 000 zł. Ubezpieczenia nie trzeba włączać ani aktywować. Wystarczy być posiadaczem karty PKO Mastercard Platinum. Obejmie ono również najbliższych podróżujących wspólnie z posiadaczem karty (współmałżonek/partner, dzieci).

Bank rozszerzył liczbę walut w swoim pakiecie

Obserwując rosnące zainteresowanie Polaków podróżami na bliskie nam południe Europy bank rozszerzył liczbę walut w ramach pakietu wielowalutowego. Poza dotychczas obsługiwanymi: EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK i SEK można teraz otworzyć oraz podpiąć do karty wielowalutowej również konta w czeskiej koronie, chorwackiej kunie oraz węgierskim forincie i rozliczać transakcje w tych walutach bez kosztów przewalutowania. Waluty te są też dostępne w kantorze internetowym banku. Korzystając z jego usług kantoru można kupować waluty po korzystnych kursach, obniżając koszty zagranicznych podróży. Kantor jest dostępny w trybie 24/7 w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO. Waluta kupiona w kantorze jest natychmiast dostępna na rachunku walutowym klienta. Od stycznia 2018 roku klienci dokonali w kantorze online 1,5 mln transakcji na łączną kwotę 5 mld zł – za pomocą aplikacji IKO i serwisu internetowego iPKO.

Ruszyła właśnie kampania promująca konta osobiste oraz wydawane do nich wielowalutowe karty debetowe, a także promująca karty kredytowe PKO Mastercard Platinum. Osią kampanii są reklamy internetowe, ponadto telewidzowie i kinomani będą mogli obejrzeć interesujące spoty w telewizji i kinach. Kampania potrwa do ostatnich dni lipca. Za pomysł kreatywny i produkcję spotu internetowego odpowiada Agencja Warszawa. Działania online przygotowały Agencja Artegence i Agencja Warszawa. W planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.

Źródło: PKO Bank Polski / PKO BP