PKO BP: już 9 mln kart płatniczych na rynku. Bank wprowadza nowości
Bank stale rozwija swoją ofertę, dostosowując ją do zmieniających się potrzeb klientów. Wielowalutowa karta debetowa PKO Banku Polskiego daje teraz możliwość rozliczenia transakcji bezpośrednio w 10 walutach – trzy nowe waluty: czeska korona (CZK), chorwacka kuna (HRK) i forint węgierski (HUF) dołączyły do już obsługiwanych EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK i SEK, wszystkie są dostępne w kantorze internetowym banku. Ponadto od 15 czerwca zmiany w karcie kredytowej PKO Mastercard Platinum: rozliczenia transakcji bezpośrednio w złotych polskich oraz zniesienie prowizji za przewalutowanie transakcji.
Czytaj także: PKO BP miał 862 mln zł zysku netto, 325,83 mld zł aktywów w I kw. 2019 r. >>>
Średnio 49 płatności kartą na sekundę
– Klienci PKO Banku Polskiego wykonują średnio 49 płatności kartą na sekundę. W ciągu roku liczba transakcji bezgotówkowych wykonanych naszymi kartami wzrosła aż o 27 proc. (dane z kwietnia br.). Transakcje bezgotówkowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, przy znaczącym udziale posiadaczy kart PKO Banku Polskiego. Nasi klienci coraz więcej podróżują – chcą korzystać z nowoczesnych, tanich narzędzi bankowania nie tylko w kraju, ale i za granicą. Bank podąża za ich oczekiwaniami oferując pakiet produktów uławiających płatności na całym świecie. Karta kredytowa PKO Mastercard Platinum z szerokim pakietem ubezpieczeniowym w podróży oraz wysokimi sumami ubezpieczenia, konto, karta wielowalutowa z coraz większą liczbą obsługiwanych walut, kantor online to niezawodny pakiet wakacyjny, który sprawdza się w każdej podróży – mówi Paweł Placzke, dyrektor Departamentu Produktów Klienta Indywidualnego w PKO Banku Polskim.
Już teraz posiadacze kart kredytowych PKO Mastercard Platinum nie ponoszą opłaty za wypłatę gotówki za granicą, a od 15 czerwca zniesiona zostanie prowizja za przewalutowanie transakcji tą kartą, zaś jej walutą rozliczeniową będzie bezpośrednio polski złoty. To wszystko sprawi, że transakcje w walutach innych niż polska staną się wygodniejsze i tańsze. W cenie karty klienci otrzymują także bogaty pakiet ubezpieczeń podróżnych. Obejmuje on m.in. ryzyka związane z amatorskim uprawianiem sportów. Suma ubezpieczenia kosztów leczenia w podróży zagranicznej wynosi do 400 000 zł. Ubezpieczenie OC osób fizycznych w życiu prywatnym w podróży zagranicznej – do 1 200 000 zł. Ubezpieczenia nie trzeba włączać ani aktywować. Wystarczy być posiadaczem karty PKO Mastercard Platinum. Obejmie ono również najbliższych podróżujących wspólnie z posiadaczem karty (współmałżonek/partner, dzieci).
Bank rozszerzył liczbę walut w swoim pakiecie
Obserwując rosnące zainteresowanie Polaków podróżami na bliskie nam południe Europy bank rozszerzył liczbę walut w ramach pakietu wielowalutowego. Poza dotychczas obsługiwanymi: EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK i SEK można teraz otworzyć oraz podpiąć do karty wielowalutowej również konta w czeskiej koronie, chorwackiej kunie oraz węgierskim forincie i rozliczać transakcje w tych walutach bez kosztów przewalutowania. Waluty te są też dostępne w kantorze internetowym banku. Korzystając z jego usług kantoru można kupować waluty po korzystnych kursach, obniżając koszty zagranicznych podróży. Kantor jest dostępny w trybie 24/7 w aplikacji IKO i serwisie internetowym iPKO. Waluta kupiona w kantorze jest natychmiast dostępna na rachunku walutowym klienta. Od stycznia 2018 roku klienci dokonali w kantorze online 1,5 mln transakcji na łączną kwotę 5 mld zł – za pomocą aplikacji IKO i serwisu internetowego iPKO.
Ruszyła właśnie kampania promująca konta osobiste oraz wydawane do nich wielowalutowe karty debetowe, a także promująca karty kredytowe PKO Mastercard Platinum. Osią kampanii są reklamy internetowe, ponadto telewidzowie i kinomani będą mogli obejrzeć interesujące spoty w telewizji i kinach. Kampania potrwa do ostatnich dni lipca. Za pomysł kreatywny i produkcję spotu internetowego odpowiada Agencja Warszawa. Działania online przygotowały Agencja Artegence i Agencja Warszawa. W planowaniu i zakupie mediów uczestniczył dom mediowy Havas Media.