Na rynku start-upów coraz więcej projektów z „czynnikiem ludzkim”

Na rynku start-upów coraz więcej projektów z „czynnikiem ludzkim”
Fot. stock.adobe.com/Tierney
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Na rynku start-upów coraz większe znaczenie zaczynają odgrywać projekty z czynnikiem ludzkim (tzw. human touch), oceniła konsultant Boston Consulting Group (BCG) Julia Maciejewska.

Na rynku start-upów coraz większe znaczenie zaczynają odgrywać projekty z czynnikiem ludzkim #humantouch #startupy

„Połączenie technologii z human touch zaczyna być coraz wyraźniejszym trendem na scenie startupowej. Mamy do czynienia z firmami, które szukają wartości, synergii i swojej niszy na styku wschodzących technologii, jak Blockchain, IoT z ludzkim wpływem na te aspekty” – powiedziała ISBnews Maciejewska podczas konferencji NOAH 2019 Tel Aviv.

Więcej najnowszych wiadomości o start-upach >>>

Platforma zautomatyzowanej sprzedaży zbędnych rzeczy z domu

Wśród projektów, które prezentowały się podczas konferencji jako najciekawsze przykłady powyższego trendu wskazała chociażby platformę zautomatyzowanej sprzedaży zbędnych rzeczy z domu rozwijanej w krajach bałtyckich, która zaliczyła już cztery rundy finansowania, czy platformę stokenizowanego kupowania jeszcze dojrzewającego wina.

System automatycznej komunikacji między samochodami

„Szczególnie interesującym projektem, jaki zaprezentował się wśród zaproszonych firm, był również system automatycznej komunikacji między samochodami, czyli wykorzystanie IoT w zwiększaniu bezpieczeństwa na drogach. Na pewno menedżerowie postawili przed sobą szczytne wyzwanie wykorzystania nowych technologii celując w zwiększenie efektywności kierowców” – dodała przedstawicielka BCG.

Źródło: Sebastian Gawłowski, ISBnews