Bank i Klient: Dostępny bankomat
Joanna Wośkowska
sekretarz Forum Technologii Bankowych Związku Banków Polskich
Dlatego powstała strona „Dostępny bankomat”, która nie tylko lokalizuje najbliższe urządzenie, ale także pozwala na wyszukanie takiego, które posiada odpowiednie udogodnienie. Celem projektu jest przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu i cyfrowemu poprzez likwidowanie ograniczeń i zwiększanie dostępności do usług finansowych osobom z różnymi potrzebami.
Pomysł stworzenia cyfrowej mapy powstał w ramach prac grupy roboczej ds. obsługi osób z niepełnosprawnościami przez banki przy Związku Banków Polskich. To ten sam zespół, który opracował szeroko wykorzystywane w sektorze finansowym (i nie tylko!) „Dobre praktyki obsługi osób z niepełnosprawnościami przez banki”. Od wielu miesięcy prowadził on konsultacje z przedstawicielami osób z niepełnosprawnościami i fundacjami, a także wykorzystał doświadczenia bankowców, którzy starają się odpowiadać na potrzeby wszystkich swoich klientów. W efekcie opracowano kompleksową bazę informacji na temat bankomatów – ...
Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:
- zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
- wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
- wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
- zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.
Uwaga:
- zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
- wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).
Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:
- bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI