Rusza konkurs na najciekawszą wizję płatności w przyszłości

Rusza konkurs na najciekawszą wizję płatności w przyszłości
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Jak będą wyglądać w przyszłości płatności bezgotówkowe? Czy będziemy płacić wzrokiem, odciskiem palca, czy może w inny sposób? Każdy kto chciałby zaprezentować swoją wizję przyszłości może wziąć udział w specjalnym konkursie organizowanym w ramach kampanii "Warto bezgotówkowo" i przygotować swój tekst lub komiks na ten temat. Na autorów najciekawszych pomysłów czekają atrakcyjne nagrody - m.in. Microsoft Surface Pro4 oraz tablet SAMSUNG Galaxy Tab A10. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23 października br.

#Konkurs z super nagrodami 😉 #Nagrody #MicrosoftSurface #WartoBezgotówkowo

Organizatorzy kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo” zapraszają wszystkich chętnych do udziału w konkursie na tekst lub komiks, który w sposób atrakcyjny i ciekawy przedstawi przyszłość płatności bezgotówkowych w Polsce. Prace należy zgłaszać do 18 października mailem na adres: konkurs@WartoBezgotowko.pl. Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać: imię, nazwisko, mail oraz telefon kontaktowy. Regulamin konkursu dostępny jest na stronie www.WartoBezgotowkowo.pl/konkurs

Ogólnopolska kampania społeczna „Warto Bezgotówkowo” upowszechnia wiedzę o korzyściach płynących z bezgotówkowych form płatności i zachęca Polaków, aby aktywnie z nich korzystali. Dla konsumentów i dla przedsiębiorców oznaczają one oszczędność czasu, większe bezpieczeństwo i wygodę.

Obecnie jedna czwarta Polaków nie używa gotówki, a dwie trzecie uważa, że płacenie kartą i smartfonem jest wygodniejsze. Polacy mają w swoich portfelach ponad 30 mln kart debetowych i 5 mln kart kredytowych. Coraz chętniej też korzystają z bankowości internetowej i mobilnej, a z płatności smartfonem.

– W kampanii „Warto Bezgotówkowo” upowszechniamy wiedzę o korzyściach z płatności elektronicznych. Przy tej okazji chcielibyśmy również wybiec w przyszłość. Czy pojawią się nowe formy płatności bezgotówkowych? Jakie korzyści przyniosą? Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w konkursie i odpowiedzi na te pytania – mówi Waldemar Zbytek, wiceprezes Warszawskiego Instytutu Bankowości. Wierzę, że popularyzacja najciekawszych prac wzmocni walory edukacyjne kampanii i będzie inspiracją do aktywnego korzystania z płatności elektronicznych – dodaje.

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy chętni (osoby niepełnoletnie za zgodą opiekuna). Zadaniem uczestników jest opisanie – w możliwie najciekawszy i najbardziej oryginalny sposób – jak wyobrażają sobie przyszłość płatności bezgotówkowych w Polsce. Tekst może mieć formę artykułu, felietonu, komentarza (lub innej krótkiej formy) bądź komiksu. Prace oceniane będą  przez kapitułę powołaną przez organizatora konkursu – Warszawski Instytut Bankowości.

Podczas oceny prac brane będą pod uwagę:

  • oryginalny i ciekawy pomysł,
  • atrakcyjna forma,
  • język,
  • podkreślenie korzyści z płatności bezgotówkowych.

Termin nadsyłania pracy upływa 18 października. Ogłoszenie laureatów nastąpi 23 października. Na autorów najlepszych prac czekają m.in. Microsoft Surface Pro4 i5 256GB i tablet SAMSUNG Galaxy Tab A 10.

Warszawski Instytut Bankowości

Podczas oceny prac brane będą pod uwagę:

  • oryginalny i ciekawy pomysł,
  • atrakcyjna forma,
  • język,
  • podkreślenie korzyści z płatności bezgotówkowych.

Termin nadsyłania pracy upływa 18 października. Ogłoszenie laureatów nastąpi 23 października. Na autorów najlepszych prac czekają m.in. Microsoft Surface Pro4 i5 256GB i tablet SAMSUNG Galaxy Tab A 10.

Warszawski Instytut Bankowości


Informacja o kampanii społecznej „Warto Bezgotówkowo”

Kampanię społeczną „Warto Bezgotówkowo” organizuje ponad 100 firm technologicznych i finansowych, będących dostawcami nowoczesnych instrumentów płatniczych. Została ona objęta patronatem Ministerstwa Rozwoju oraz Ministerstwa Finansów. Celem kampanii jest zachęcenie osób indywidualnych, przedsiębiorców i instytucji publicznych do aktywnego korzystania z płatności elektronicznych. Organizowany w ramach kampanii Dzień Płatności Bezgotówkowych to inicjatywa edukacyjna, budująca świadomość korzyści ze stosowania bezgotówkowych instrumentów płatniczych. Więcej informacji o kampanii oraz szczegóły inicjatyw podejmowanych przez jej partnerów znajdują się na stronie www.WartoBezgotowko.pl.