Ruszyła kampania promocyjna Concordia Ubezpieczenia dla kobiet

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

businesswoman.200x1 sierpnia 2012 r. Concordia Ubezpieczenia rozpoczęła ogólnopolską kampanię pokazującą świadome postawy pań wobec ubezpieczeń. W jej ramach promować będzie produkt Życie Casco pod hasłem "Tylko do 21 grudnia 2012 dla kobiet taniej nawet o 50 proc.".

Do tego dnia panie będą mogły zawrzeć umowę ubezpieczenia nawet na 30 lat z gwarancją niezmienności składki. Po tym terminie wysokości składki dla kobiet i mężczyzn zostanie wyrównana, co ma związek ze zmianą przepisów prawa wywołaną orzeczeniem Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości.”Kampania promocyjna skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które ‒ świadome zagrożeń ‒ dbają o życie i zdrowie swojej rodziny, wychowują dzieci, zajmują się domem, prowadzą własną działalność, a także za ich pośrednictwem ‒ do kredytobiorców, czy jedynych żywicieli rodziny” ‒ mówi Katarzyna Jankowska, dyrektor biura marketingu Concordia Ubezpieczenia.

Źródło: PIU