Nowa odsłona kampanii reklamowej Proamy

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

proama.01.250x131W niedzielę, 1 kwietnia ruszyła kolejna odsłona reklamowa Proamy. Jest ona kontynuacją dotychczas prowadzonej promocji marki. W kampanii ubezpieczyciel zgodnie ze swoją polityką informacyjną, promuje zespół specjalistów, osobistego doradcę i przypomina o 70 proc. zniżki na OC i AC.

W spocie widzimy zespół specjalistów Proama przy pracy. W stosunku do poprzednich naszych kreacji więcej mówimy o roli osobistego doradcy, który pomaga klientowi dobrać pakiet ubezpieczeń, najlepiej dopasowany do jego potrzeb – mówi Mira Dobek, senior brand manager Proamy. Spoty będą emitowane zarówno w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i na kanałach tematycznych, dopasowanych do grupy docelowej. Kampania będzie uzupełniona o reklamę w wyszukiwarkach i e-mailing.

Kreacje telewizyjne przygotowała agencja Change Integrated. Planowaniem i zakupem mediów tradycyjnych zajmuje się dom mediowy Mediacom. Za kampanię w internecie, odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

Źródło: PIU