Duży procent w dużym banku – kampania lokat w Kredyt Banku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

kredyt.bank.01.250xOd kwietnia Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty - "Mafia" i "Siostra".

Kredyt Bank promuje Lokatę z Premią – ofertę dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się zdeponować w banku nowe środki. Konkurencyjne oprocentowanie – 6,5% może wzrosnąć do 6,7% w skali roku jeśli klient posiada lub otworzy konto osobiste i będzie na nie przelewał wynagrodzenie (min. 2 tys. zł).

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 1 kwietnia emisją 30″ spotu „Mafia”, a następnie spotu „Siostra” w telewizji TVP, TVN, Polsat, TVP3, TV4, Polsat Sport i innych stacjach w pakiecie DAP i Atmedia.

Od 10 do 27 kwietnia przekaz zostanie wzmocniony 30″spotem radiowym (Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, RMF FM), a od 13 kwietnia zaplanowano emisję reklamy w kinach Cinema City.

Tradycyjnie jesteśmy obecni z dużą kampanią. Tym razem koncentrujemy się na grupie docelowej średnich i dużych miast, na osobach ze stałym zatrudnieniem, w wieku od 30 do 55 lat. W związku z tym siła kampanii w telewizji w kanałach TOP4 zaplanowana jest na 50% GRP, pozostałe to kanały tematyczne. Zakres ogólnopolski będzie też osiągnięty przez radio, outdoor, prasę oraz Internet. Naszym celem jest też utrzymanie wysokiego poziomu świadomości marki, który w zeszłym roku wzrósł o 11 punktów procentowych.- powiedział Remigiusz Hołdys, Dyrektor Zarządzający Departamentem Marketingu w Kredyt Banku.

Kampania prasowa potrwa dwa tygodnie. Zaplanowano dzienniki ogólnopolskie (Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita) oraz tygodniki opinii.
ATL obejmuje także siatki wielkoformatowe w największych miastach Polski, bilboardy oraz wszystkie witryny prawie 400 placówek Kredyt Banku.W internecie podczas kampanii będą emitowane różne formy reklamowe. Na fanpage Kredyt Banku na Facebooku zorganizowany zostanie konkurs z atrakcyjnymi nagrodami. Wsparciem są materiały BTL oraz akcje marketingu bezpośredniego.

Można oglądać wiele reklam bankowych, ale Siostra jest tylko jedna! Kultowa, niepowtarzalna, oczekiwana. Dlatego na życzenie naszych klientów oraz dla własnej przyjemności, w najnowszej kampanii lokat Kredyt Banku przedstawiamy kolejny odcinek z serii przygód romantycznej Siostry i lekko gburowatego Doktora. Tym razem towarzyszyć im będą w drugim spocie nieco podejrzane typy, niespotykane dotąd w komunikacji żadnego banku. O tym, że mimo wszystko można ruszyć ofertę nie do ruszenia, przekonuje spot „Mafia“, historia zrealizowana w prawdziwie filmowym stylu, z elementami kryminału, ale z happy endem, którego gwarantem jest znakomita oferta lokat Kredyt Banku – mówi Jacek Jastrząb, dyrektor kreatywny agencji JUST, która przygotowała kreację.

Spoty w reżyserii Jana Hryniaka wyprodukował Opus Film. Zdjęcia wykonał Jacek Poremba, media zakupił Starcom. Za kampanię ze strony Kredyt Banku odpowiadają Remigiusz Hołdys i Monika Talaga. Spot reklamowy „Mafia” oraz materiał making-off  „O reżyserze” są dostępne na facebooku oraz kanale youtube.

Źródło: Kredyt Bank