E-klient Metlife Amplico

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

120407.metlife.02.241x136MetLife Amplico uruchomiło internetowy portal e-klient, umożliwiający klientom dostęp do umów ubezpieczenia. Serwis przeznaczony jest dla posiadaczy indywidualnych ubezpieczeń na życie.

Mamy świadomość, jak cenny jest czas naszych klientów, dlatego stworzyliśmy portal z dostępem do informacji o ich ochronie ubezpieczeniowej przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu – mówi Iwona Ochocka, dyrektor Pionu Obsługi Klienta MetLife Amplico. Portal e-klient jest wygodny w użyciu i posiada funkcjonalny panel, dzięki któremu każdy klient może na bieżąco zarządzać swoimi umowami, a w przypadku ubezpieczeń z funduszami kapitałowymi, także wykonać wybrane zlecenia, bezpłatnie i bez dodatkowych formalności. Jedynym warunkiem uzyskania dostępu do nowego narzędzia jest aktywowanie kodu PIN. Po uruchomieniu dostępu do usługi, klient samodzielnie w dowolnym momencie może sprawdzić m.in. zakres i wysokość sum ubezpieczenia, stan płatności składek, status zgłoszonych roszczeń, czy też aktualnie przygotowane dla niego oferty.

Źródło: PIU