adidas liderem rynku dzięki UEFA EURO 2012™

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

adidas.euro.212.150xNa konferencji prasowej w Warszawie, Herbert Hainer CEO adidas Group ogłosił plany adidas dotyczące przejęcia pozycji lidera na polskim rynku. Dzięki turniejowi UEFA EURO 2012™ marka zamierza zostać liderem kategorii football już w przyszłym roku. Na Ukrainie, gdzie adidas ma silną pierwszą pozycję, planuje zwiększać przewagę nad konkurentami.

hainer.herbert.100x„Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2012™, wykorzystamy to wydarzenie do osiągnięcia pozycji lidera na polskim rynku do 2015 roku i dominacji w kategorii football już w 2012.” – mówi Herbert Hainer, CEO adidas Group. „Polska i Ukraina po raz pierwszy w historii zostaną gospodarzami tak ważnego turnieju jak UEFA EURO™. Wszyscy jesteśmy podekscytowani tym wydarzeniem i zamierzamy wykorzystać UEFA EURO 2012™ w naszych globalnych działaniach, jako platformę do prezentacji marki i nowych innowacyjnych produktów.”

Jako Oficjalny Sponsor, Dostawca Sprzętu i Licencjobiorca UEFA EURO 2012™ adidas przygotował i dostarczy oficjalną piłkę meczową turnieju, której premiera odbędzie sie na początku grudnia br. oraz wyposaży w odpowiednie stroje i sprzęt oficjeli, sędziów oraz wolontariuszy. Ekwipunek otrzymają również różne programy dla młodzieży takie jak np. Ball Kids czy Player Escort. Pierwsze produkty przygotowane z myślą o UEFA EURO 2012™ są już dostępne w sklepach.

Najważniejszym elementem drogi do sukcesu na polskim rynku będzie wykorzystanie siły i potencjału, jaki niesie turniej UEFA EURO 2012™ oraz współpraca z największymi gwiazdami i federacjami piłkarskimi w Polsce i na świecie. Rozwój sieci sprzedaży to kolejny element. Ponadto marka adidas będzie realizować w nadchodzących miesiącach szereg silnych kampanii reklamowych. Niebawem na rynku pojawią się nowe przełomowe pod względem technologicznym produkty, takie jak oficjalna piłka meczowa UEFA EURO 2012™ i inne.

Aktualnie adidas Group (marki adidas oraz Reebok) to lider na polskim rynku sportowym, dzięki silnym markom, innowacyjnym produktom i dobrze rozwiniętej sieci sprzedaży. W jej ramach adidas Group posiada 58 salonów jednomarkowych (marka adidas lub Reebok), 15 sklepów dwumarkowych (adidas i Reebok) oraz współpracuje z ponad 800 sklepami wielomarkowymi.