50 największych banków w Polsce 2016: Produkt finansowo-ubezpieczeniowy zyskuje na atrakcyjności, gdy zostaje wzbogacony o assistance

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

Popularność usług assistance rośnie z roku na rok. O 650 tys. osób więcej skorzystało z pomocy assistance oferowanej w ramach produktów bankowych. Z piątej edycji badania "Rynek usług assistance widziany oczami klientów", zrealizowanego przez Ipsos na zlecenie Mondial Assistance wynika, że 76% ankietowanych uznało, że wzbogacenie produktu finansowo-ubezpieczeniowego o assistance podnosi jego atrakcyjność.

Piotr Ruszowski
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Mondial Assistance

Liczba osób korzystających z asystenckiego wsparcia w ciągu ostatnich 12 miesięcy wzrosła aż o 750 tys. W 2015 r. z usług pomocowych skorzystało ponad 2,5 mln Polaków. Świadczy to o dynamicznym wzroście konsumpcji przekraczającym 40%. W stosunku do ubiegłego roku, w przypadku klientów bankowych, ilość interwencji assistance wzrosła o około 35%. Z pomocy asystenckiej skorzystało prawie 900 tys. osób. Jak wynika z badania, w 2015 r. klient bankowy częściej korzystał w usług pomocowych. Średnia ilość interwencji na jednego korzystającego z tych usług wzrosła do dwóch w ciągu roku, to wzrost częstości aż o 100%.

Najbardziej atrakcyjne wparcie medyczne

Po raz pierwszy w historii badania najbardziej wartościowym rodzajem assistance zostało wsparcie medyczne, np. domowa wizyta lekarska (81%), na drugim miejscu znalazło się samochodowe (76%), a na trzecim domowe (69%). Usługi zdrowotne/medyczne świadczone są na najwyższym poziomie i udzielane w przypadku nieszczęśliwego wypadku lub zachorowania. Assistance zdrowotne to działania ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI