100 tys. sprzedanych polis ubezpieczenia PKO Dom w ciągu pięciu miesięcy
Klienci mogą kupić ubezpieczenie w wygodny dla siebie sposób, a w razie zdarzenia losowego szybko zlikwidują szkodę.
Ubezpieczenie można kupić korzystając z Internetu, aplikacji mobilnej, serwisu telefonicznego lub w placówkach PKO Banku Polskiego.
Polisa plus technologia smart home
‒ Jesteśmy bardzo zadowoleni, że ubezpieczenie PKO Dom tak szybko zyskało zaufanie wielu klientów banku. 100 tys. sprzedanych polis pokazuje, że ubezpieczenie samodzielne może być z dużym sukcesem sprzedawane w kanale bancassurance.
Receptą na to okazało się stworzenie produktu, który odpowiada na oczekiwania klientów, ale jest też relatywnie prosty w dystrybucji. Taki jest właśnie PKO Dom ‒ z jednej strony oferuje szeroki zakres ochrony i możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home.
Z drugiej, zapewnia jak najlepsze doświadczenia klientom i doradcom, dzięki przyjaznym procesom oraz konkurencyjnej cenie – mówi Tomasz Mańko, wiceprezes zarządu PKO Ubezpieczenia.
Czytaj także: Wojna i ubezpieczenia ‒ co warto wiedzieć?
Doradcy kluczem do sukcesu
– Ten sukces sprzedażowy nie byłby możliwy bez zaangażowania doradców. Oprócz wiedzy o produkcie, którą uzyskali w trakcie szkoleń, doradcy banku przede wszystkim świetnie znają swoich klientów. Mają dobre rozeznanie ich potrzeb ubezpieczeniowych.
To wszystko sprawia, że rozmowa o ochronie domu w PKO, jest czymś zupełnie naturalnym i dobrze odbieranym przez klientów. Jestem przekonany, że liczba klientów z polisą PKO Dom będzie rosła jeszcze szybciej niż dotychczas – dodaje Grzegorz Oszast, Dyrektor Pionu Sprzedaży Detalicznej PKO Banku Polskiego.
Możliwości pakietu ubezpieczenia PKO Dom
PKO Dom jest dostępne we wszystkich kanałach dystrybucji banku – przez iPKO, IKO, Call Center lub u doradców. W zakresie likwidacji szkody, klienci mogą wybrać dogodną formę zgłoszenia – zdalnie lub w oddziałach banku.
Chętnie korzystają z tzw. uproszczonej ścieżki likwidacji – telefonicznie i bez udziału rzeczoznawcy. 60% klientów, którzy zgłaszają szkodę z PKO Dom, wybiera tę formę obsługi. Wysoki poziom zadowolenia klientów, którzy rekomendują to ubezpieczenie pokazuje, że likwidacja szkód w PKO Dom spełnia ich oczekiwania (NPS 60%).
Klienci najczęściej ubezpieczają mieszkania i to w najwyższym pakiecie PRO. Ten pakiet zapewnia bardzo szeroką ochronę – ubezpieczenie od zdarzeń losowych, kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji, a także OC w życiu prywatnym oraz Assistance.
PKO Dom jest dostępne we wszystkich kanałach dystrybucji banku – przez iPKO, IKO, Call Center lub u doradców
Jeśli chodzi o ubezpieczenia dodatkowe, to największą popularnością cieszą się ubezpieczenia elementów szklanych oraz przenośnego sprzętu elektronicznego. Na PKO Dom decyduje się więcej Pań – 57% ubezpieczających to kobiety. Najmłodsza klientka ma 18 lat, a najstarsza 96.
Czytaj także: Asystent AI rozpoczął likwidowanie szkód komunikacyjnych w PZU
Program PKO Inteligentny dom
Wyróżnikiem oferty PKO Dom jest możliwość połączenia polisy z nowoczesną technologią smart home ‒ w Programie PKO Inteligentny dom.
W zakresie likwidacji szkody, klienci mogą wybrać dogodną formę zgłoszenia – zdalnie lub w oddziałach banku
Przystąpienie do programu jest premiowane 40% zniżką na zakup inteligentnych czujników, np. dymu, czadu czy zalania.
Dodatkowo, produkt zapewnia bezpośrednią likwidację szkód w sprzęcie RTV/AGD/PC. W razie uszkodzenia sprzętu, polisa pokrywa koszt transportu, naprawy i części zamiennych.
Czytaj także: Pierwsza na rynku możliwość zakupu ubezpieczeń przez video rozmowę