Zintegrowane rozwiązania płatności bezgotówkowych SIX Payment Services usprawniają zakupy w sieci su-permarketów Piotr i Paweł
SIX Payment Services, wiodący europejski agent rozliczeniowy, rozwija współpracę z siecią supermarketów Piotr i Paweł oferując rozliczanie i kompleksową obsługę transakcji bezgotówkowych i wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oczekujących szybkich, bezpiecznych i niezawodnych rozwiązań płatniczych.
W ramach współpracy z siecią Piotr i Paweł, SIX Payment Services wprowadził rozliczanie transakcji kartowych za pomocą urządzeń płatniczych zintegrowanych z systemem sprzedażowym, uruchomił obsługę kas samoobsługowych w wybranych lokalizacjach oraz wyposażył kurierów dostarczających produkty sklepu internetowego Piotr i Paweł w wydajne i nowoczesne terminale mobilne z modułem do realizacji płatności zbliżeniowych.
Dzięki rozwiązaniom SIX Payment Services, sieć supermarketów Piotr i Paweł oferuje również swoim klientom usługi dynamicznej wymiany walut DCC (Dynamic Currency Conversion) oraz Cas-hBack.
DCC pozwala na rozliczanie operacji kartą płatniczą bezpośrednio w walucie karty lub kraju jej wystawcy. Klient płacący kartą wydaną poza granicami Polski, korzystając DCC, otrzymuje przejrzystą informację na temat ostatecznego kosztu, który pojawi się na zestawieniu z banku, korzystniejszy od bankowego kurs wymiany waluty oraz gwarancję, że kwota nie zostanie powiększona o dodatkowe koszty.
CashBack to użyteczna usługa, pozwalająca klientom sieci Piotr i Paweł na wypłacanie gotówki podczas płacenia za zakupiony produkt, bez konieczności szukania bankomatu preferowanego przez bank wydawcę karty.
«Poszukiwaliśmy partnera, który byłby w stanie zaoferować nam kompleksowe rozwiązania płat-nicze do sieci naszych sklepów. Zależało nam na integracji systemu kasowego i rozliczaniu trans-akcji kartowych za pomocą rozwiązania płatni-czego zintegrowanego z systemem sprzedażowym,» powiedział Roman Piaskowski, Prezes Zarządu Piotr i Paweł Wschód Sp. z o.o. «SIX Payment Services był w stanie zaoferować nam atrakcyjne warunki biznesowe, krótki czas autoryzacji płatności i nowoczesne rozwiązania sprzętowe, które mogły działać w zróżnicowanym środowisku kasowym znajdującym się w sieci supermarketów Piotr i Paweł.»
«Cieszymy się, że rozwiązania SIX Payment Servi-ces są częścią doskonałej obsługi klienta w sklepach sieci Piotr i Paweł i przyczyniają się do jeszcze większej satysfakcji klientów», powiedział Paweł Markowski, dyrektor zarządzający oddziału SIX Payment Services w Polsce. «Bardzo cenimy sobie współpracę ze Spółką Piotr i Paweł i wierzymy, że wspólnie będziemy wychodzić naprzeciw nowym potrzebom i oczekiwaniom konsumentów.»
Klienci sieci supermarketów Piotr i Paweł otrzymali funkcjonalne i niezawodne rozwiązania płatności bezgotówkowych, dzięki którym mogą szybko, bezpiecznie i we własnej walucie zapłacić kartą za zakupy na miejscu w sklepie jak i w dostawie do domu.
Szybka autoryzacja i realizacja transakcji w sklepach wpłynęła również na skrócenie kolejek w kasach, co jest szczególnie ważne w godzinach szczytu.
Całkowicie wyeliminowano pomyłki kasjerskie pojawiających się przy akceptacji kart płatniczych. Kwota jaką ma zapłacić klient jest automatycznie przenoszona z systemu sprzedażowego na urządzenie płatnicze, a operacja wymaga naciśnięcia jednego klawisza „płatność kartą”.
Niezawodność, szybkość, jakość i różnorodność usług dodanych jak również warunki współpracy z SIX Payment Services przekonały zarząd Spółki Piotr i Paweł do dalszego rozwijania współpracy na kolejne lokalizacje.
Na dzień dzisiejszy zintegrowane rozwiązania płatnicze SIX są obecne w połowie sklepów Piotr i Paweł na terenie całego kraju i rosną wspólnie z siecią supermarketów
Źródło: SIX Payment Services