ZEN.COM wprowadza płatności odroczone Twisto
ZEN.COM rozszerza wybór dostępnych metod płatności o usługę BNPL. Dzięki niej zarejestrowani klienci Twisto mogą opóźnić płatność za zakupy nawet do 45 dni – osoby niezarejestrowane mają 30 dni na spłatę zobowiązania. Usługa jest zintegrowana z bramką płatniczą ZEN.COM i dostępna dla wszystkich partnerów biznesowych fintechu.
Nowa metoda płatności poszerzy dostęp do szybkiego finansowania zakupów online, co realnie podniesie konwersję, średnią wysokość rachunku i zmniejszy liczbę porzuconych koszyków zakupowych. Fintech oferuje już swoim merchantom, m.in. płatności Google Play, Apple Pay, kartami Mastercard i VISA, BLIKIEM czy szybkimi przelewami bankowymi.
Płatności odroczone zyskują na popularności
BNPL są coraz częściej wybieraną metodą płatności za zakupy online, z której najczęściej korzystają osoby regularnie kupujące w sieci, czyli millenialsi oraz przedstawiciele generacji X.
– Merchanci udostępniający płatności odroczone mogą liczyć na większe przywiązanie do marki – niwelując barierę wejścia konsumenta, a jednocześnie zwiększając średnią wartość koszyka i częstotliwość zakupów w e-sklepie – mówi Michał Bogusławski, Chief Commercial Officer w ZEN.COM.
Czytaj także: Paysafe i ZEN.COM łączą płatności gotówką z bankowością cyfrową >>>
Merchanci dzięki wdrożeniu płatności ZEN.COM mogą oferować klientom zróżnicowane metody szybkich i bezpiecznych płatności na swojej platformie zakupowej.
– Płatności odroczone mocno zyskują na popularności. Według Insider Intelligence w 2025 r. branża BNPL osiągnie 680 mld dol. obrotów w transakcjach na całym świecie. Dzieje się tak, ponieważ płatności odroczone odpowiadają na potrzeby klientów. Są nowoczesne, szybkie, bezpieczne i wygodne. Jednak równocześnie są korzystne dla merchantów. Jak pokazuje nasze badanie “Koszyk Roku 2022″, po wprowadzeniu BNPL w sklepie ankietowani merchanci odnotowywali: zwiększenie liczby nowych klientów, wzrost przychodów czy średniej wartość koszyka. Płatności odroczone niosą więc znaczącą wartość dla merchantów i mogą przyczyniać się do poprawy wyników sprzedaży – mówi Adam Miziołek, Country Manager Twisto w Polsce.
Jednocześnie zintegrowane bramki płatnicze rozwiązują problem wdrażania merchantów w złożone procesy płatnicze i finansowe. W ramach miesięcznego abonamentu, otrzymują gotowe do zintegrowania efektywne narzędzie z najniższymi na rynku prowizjami od transakcji – takie rozwiązania zwykle są dostępne tylko dla większych biznesów w ramach ofert szytych na miarę.