Zegarki zbliżeniowe i konkurs dla młodych w PKO Banku Polskim

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

140906.zegarki.zblizeniowe.02.400PKO Bank Polski udostępnił studentom i absolwentom do 26. roku życia limitowaną serię karty płatniczej do ROR w postaci zegarka zbliżeniowego. Rusza też konkurs dla studentów, w którym do wygrania jest 15 tysięcy podwójnych biletów do kina Cinema City i trzy Nissany Micra.

Już od kilku miesięcy studenci mogą korzystać z niestandardowych form karty debetowej, czyli naklejek i breloków zbliżeniowych, a od dziś także z zegarka służącego do płacenia w czytnikach zbliżeniowych. Zegarki zbliżeniowe wydawane są z symbolem MasterCard i są dostępne w trzech kolorach: czarnym, czerwonym i białym.

Zegarek wydawany do PKO Konta dla Młodych to jedyny na polskim rynku gadżet płatniczy w tej formie, będący kartą debetową, którą można opłacać zakupy ze środków zgromadzonych na rachunku. Będące już w ofercie Banku naklejki i breloki płatnicze dla studentów, a także karty przedpłacone dla dzieci w formie zbliżeniowych naklejek, breloków czy filcowej żyrafy cieszą się dużym zainteresowaniem naszych klientów – mówi Katarzyna Pawłowicz, Kierownik Zespołu Rozwoju Kart Debetowych w PKO Banku Polskim.

Karty w tej formie można zamówić samodzielnie w serwisie bankowości internetowej iPKO lub w jednym z prawie 1200 oddziałów PKO Banku Polskiego. Pula zegarków jest ograniczona i dostępna do wyczerpania zapasów. Opłata za wydanie karty w formie zegarka wynosi 29,99 zł, a miesięczna obsługa karty kosztuje tylko 0,39 zł. Zegarki zbliżeniowe są dostępne dla posiadaczy PKO Konto dla Młodych z tzw. starej i nowej oferty. Zegarkiem można dokonywać płatności zbliżeniowych do kwoty 50 zł bez PIN oraz powyżej 50 zł z kodem PIN. Dzienny limit operacji bezgotówkowych wynosi maksymalnie 500 zł i może być samodzielnie zmieniany przez klienta na niższy w iPKO. Transakcje są realizowane w trybie online co oznacza, że przed ich dokonaniem sprawdzana jest wysokość dostępnych środków na rachunku.

PKO Bank Polski przygotował także z myślą o studentach konkurs, który potrwa od 5 września do 20 listopada br. Aby wziąć w nim udział, wystarczy do 31 października podpisać umowę o wydanie i użytkowanie naklejki, gadżetu lub zegarka zbliżeniowego i aktywnie z nich korzystać. Dla osób, które w trakcie trwania konkursu dokonają przynajmniej jednej transakcji tymi narzędziami płatniczymi, przewidziano aż 15 tysięcy podwójnych biletów do kina, zaś klienci, którzy dokonają przynajmniej trzech transakcji i odpowiedzą na konkursowe zadanie, mogą wygrać jeden z trzech Nissanów Micra. Szczegóły konkursu i jego regulamin są dostępne w oddziałach PKO Banku Polskiego oraz na stronach www.pkobp.pl i www.wygrajnissana.pl.

5 września startuje także kampania reklamowa promująca PKO Konto dla Młodych i płatności brelokiem zbliżeniowym. Kampania potrwa do końca października. Bank będzie prowadził działania reklamowe w kinach, internecie, radiu, OOH, a także działania BTL. Spot telewizyjny będzie emitowany od 22 września w głównych stacjach oraz kanałach tematycznych. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała agencja DDB, zaś komunikację w Internecie OS3. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się agencje Universal McCann oraz Value Media.

Na początku 2014 roku Bank zrewitalizował ofertę dla studentów i absolwentów wyższych uczelni, którzy mogą korzystać z nowego PKO Konta dla Młodych. Jego największe zalety to 0 zł za prowadzenie rachunku, wypłata gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i na świecie bez prowizji, atrakcyjnie oprocentowane konto oszczędnościowe oraz usługa Autooszczędzania.

Komentarz wideo eksperta PKO Banku Polskiego.

Źródło: PKO Bank Polski