Ze smarfonem na stoku
Sezon sportów zimowych co roku niezmiennie charakteryzuje się znaczną liczbą poszkodowanych narciarzy oraz snowboardzistów. Dla wygody swoich klientów Gothaer uruchomił bezpłatną aplikację mobilną, pozwalającą na szybkie wezwanie pomocy, niezależnie od miejsca zdarzenia.
Przygotowana we współpracy z firmą Inter Partner Assistance aplikacja „Gothaer Pomoc” to narzędzie, które w razie wypadku (m.in. na stoku, ale również kolizji drogowych itp.) umożliwia wysłanie do centrum alarmowego assistance zamówienia na usługę pomocową, uproszczone zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela, nawiązanie połączenia telefonicznego z call center oraz przekierowanie na stronę www z mapą najbliższych placówek.
Oprogramowanie jest kompatybilne z systemami iOS, Android, Windows Phone oraz Blackberry. Można je pobrać poprzez stronę ubezpieczyciela lub bezpośrednio na Google Play, BlackBerry App World oraz Windows Phone Store.
„Uważnie obserwujemy nowoczesne rozwiązania rynkowe, dlatego wraz ze wzrostem liczby użytkowników smartfonów i tabletów zaproponowaliśmy naszym klientom program ułatwiający kontakt z nami” – mówi Andrzej Gostyński, dyrektor Biura Likwidacji Szkód w Gothaer. „To o tyle ważne, że dla każdego poszkodowanego, niezależnie od tego, czy wypadek miał miejsce na stoku, drodze czy w mieszkaniu, najistotniejsze jest to, aby jak najszybciej uzyskać potrzebną pomoc” – dodaje.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń