Wzrasta przypis Axa Direct

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

 

axa.150xPrzypis składki brutto z tytułu ubezpieczeń komunikacyjnych Axa Direct wyniósł 205 mln zł, wykazując wzrost na poziomie 33 proc.

Bardzo dobre wyniki sprzedażowe Axa Direct to efekt konsekwentnej realizacji strategii przyjętej przez spółkę w momencie jej wejścia na polski rynek. Na koniec września 2012 r. mieliśmy w portfelu 360 tys. klientów. Wysoka dynamika sprzedaży jest osiągana głównie przez internet oraz rozwijający się kanał partnerów zewnętrznych” – komentuje Ryszard Bociong, dyrektor generalny.

Grupa Axa przywiązuje dużą wagę do rozwoju działań dotyczących odpowiedzialności korporacyjnej we wszystkich krajach. Realizując tę strategię we wrześniu 2012 r. Axa Direct rozpoczęła kampanię „Bezpieczni na drodze”, promującą odpowiedzialne korzystanie z dróg publicznych.

Axa Direct podjęła także działania w obszarze mediów społecznościowych, które  spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów. Prowadzony przez Axa Direct blog motoryzacyjny SmartDriver.pl  odnotował ponad milion odwiedzin oraz zgromadził aktywne grono fanów na portalu Facebook.

Źródło: PIU