Wystartowała kolejna kampania Link4
2 marca wystartowała nowa kampania reklamowa Link4, która promuje polisy komunikacyjne, mieszkaniowe i turystyczne oraz możliwość płacenia za nie punktami Payback. Do kampanii ubezpieczyciel zaprosił artystów znanych z takich programów, jak X-Factor, Must Be The Music, czy Voice of Poland.
„Nowa strategia LINK4 zakłada zwiększenie w portfelu udziału ubezpieczeń mieszkaniowych oraz turystycznych. Dlatego informacje o tych produktach pojawiają się w spocie telewizyjnym obok polis komunikacyjnych, a dodatkowo będą niezależnie promowane w innych mediach. Kampania wspiera także nasze główne kanały sprzedaży: directowy i agencyjny oraz promuje możliwość płacenia punktami Payback za polisy Link4” – mówi Marcin Niewiadomski, dyrektor Pionu Sprzedaży i Marketingu Ubezpieczeń Indywidualnych w Link4.
Kampania będzie obecna w stacjach telewizyjnych, radiowych, w Internecie, z dużym naciskiem na social media: Instagram, YouTube, Facebook. Przygotowała ją agencja reklamowa Brasil. Za media odpowiedzialne są domy mediowe Starcom i Sales&More, a spoty wyprodukował dom produkcyjny Pirania Film. Reżyserem spotu jest Bruce Parramore, reżyser między innymi filmu „Kochaj i tańcz” oraz serialu „Tancerze”. Aranżacje muzyczne przygotował DJ i producent muzyczny Mafia Mike.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń