Wygodne płatności dla klientów Plusa od Blue Media
Operator sieci Plus wdrożył system płatności elektronicznych Blue Media. Teraz klienci Plusa mogą w wygodny sposób opłacać swoje rachunki poprzez serwis Plus Online, stronę systemu płatności dostępną adresem https://www.plus.pl/platnosc/ lub poprzez wiadomość email z Zieloną Fakturą.
Klienci Plusa opłacając swoje faktury mogą obecnie korzystać z e-płatności w dwóch opcjach. Pierwsza to e-przelew polegający na automatycznym przekierowaniu klienta do jego konta w bankowości elektronicznej i akceptacji przez niego wypełnionego formularza przelewu. Do realizacji płatności wystarczy jedynie jej autoryzacja. Mogą też wybrać płatność kartą płatniczą Visa lub MasterCard, jak również skorzystać z nowego portfela elektronicznego oferowanego przez wystawców kart.
Zarówno płatność e-przelewem, jak i za pomocą karty płatniczej odbywają się w czasie rzeczywistym. Komunikat o realizacji płatności trafia do operatora natychmiast, co znacznie usprawnia i przyspiesza spłatę bieżących należności oraz tych, które są objęte procedurą windykacyjną.
Ja powiedział Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta w Polkomtelu Grzegorz Sandel – „Wdrożenie systemu płatności elektronicznych Blue Media dla klientów Polkomtelu to kolejny efekt synergii w Grupie Cyfrowy Polsat, korzystaliśmy bowiem z doświadczeń Cyfrowego Polsatu, którego klientom udostępniliśmy ten sam mechanizm trzy lata wcześniej. Już pierwsze dni po wdrożeniu usługi pokazały, że klienci Plusa bardzo chętnie korzystają z nowego wygodnego kanału płatności on-line.”
„Z naszych doświadczeń wynika, że dla klienta najważniejsza jest wygoda – łatwość realizacji płatności, jej zautomatyzowanie. Takie rozwiązania pozytywnie wpływają na terminowe opłacanie rachunków.” – tłumaczy Sylwia Frydel z Blue Media.
Przez trzy miesiące od momentu uruchomienia usługi e-płatności klienci Plusa mogą korzystać z niej bezpłatnie.
Źródło: Blue Media