Wpłata gotówkowa BLIK już dostępna we wpłatomatach Banku Millennium

Wpłata gotówkowa BLIK już dostępna we wpłatomatach Banku Millennium
Fot. Bank Millennium
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Bank Millennium, jako jeden z pierwszych banków w Polsce, wprowadził usługę wpłaty gotówki bez użycia karty. Wpłata dostępna jest dla klientów Banku Millennium we wszystkich wpłatomatach banku i wymaga jedynie podania kodu BLIK z aplikacji mobilnej.

Wpłata gotówkowa #BLIK już dostępna we wpłatomatach Banku #Millennium

– BLIK już na dobre wpisał się w polskie zwyczaje zakupowe. W 2017 roku zrealizowano nim 33 miliony transakcji, a liczba jego użytkowników wzrosła w stosunku do roku 2016 prawie dwukrotnie. Klienci doceniają wygodę, bezpieczeństwo i brak potrzeby posiadania gotówki, karty płatniczej, a nawet jej danych. Dotychczas przy pomocy kodu BLIK klienci mogli płacić stacjonarnie i online za usługi i produkty, wykonywać przelewy na numer telefonu oraz wypłacać pieniądze z bankomatu. Teraz mogą również w prosty i bezpieczny sposób wpłacić gotówkę we wpłatomacie, bez użycia karty – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Aby skorzystać z usługi, klient wybiera we wpłatomacie opcję „Wpłata BLIK”, wpisuje tam 6-cyfrowy kod BLIK dostępny w aplikacji mobilnej, potwierdza wpłatę w aplikacji za pomocą hasła mobilnego, następnie wkłada banknoty do wpłatomatu i zatwierdza ilość oraz kwotę deponowanych banknotów. Użytkownik może otrzymać potwierdzenie wpłaty na dwa sposoby: jako wiadomość PUSH w aplikacji oraz w formie wydruku z wpłatomatu. Środki pojawiają się na rachunku klienta w czasie rzeczywistym, po zakończeniu transakcji. Wpłata BLIK umożliwia także szybką spłatę karty kredytowej, jeżeli wpłata została dokonana na rachunek karty.

Usługa została dostosowana do potrzeb osób z dysfunkcjami ruchowymi – przycisk wpłaty BLIK jest umieszczony niżej niż czytnik kart, dzięki czemu jest łatwiej dostępny.

Źródło: Bank Millennium