Więcej klientów LOTOS Biznes
LOTOS Paliwa, spółka zarządzająca siecią stacji paliw, potroiła sprzedaż kart flotowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. Za dobrym wynikiem w 2014 r. stoi atrakcyjna i przystępna oferta oraz aktywna sprzedaż na stacjach paliw.
LOTOS Paliwa, jako jedna z niewielu firm na rynku kart oferuje karty gotówkowe, które zapewniają dostęp do korzyści, jakie może dać karta flotowa (zbiorcza faktura, raporty dla zarządzających flotą czy wreszcie rabaty), a proces ich pozyskania jest dużo prostszy. Karty gotówkowe są dobrym rozwiązaniem dla firm rozpoczynających działalność, w których brak historii finansowej może utrudniać otrzymanie limitu kredytowego. Karty tego typu nie wymagają zamrażania środków w postaci depozytu, a od pierwszego dnia wspierają rozwój przedsiębiorstwa.
– Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw coraz częściej dostrzegają korzyści wynikające z użytkowania kart flotowych. – mówi Marcin Gerwatowski, kierownik zespołu w dziale klientów flotowych, LOTOS Paliwa – Produktem dedykowanym dla takich podmiotów jest karta gotówkowa umowa LOTOS Biznes, którą można podpisać nawet w trakcie wizyty na stacji, przy absolutnym minimum formalności.
Warunki oferty spotkały się z dużym uznaniem wśród przedsiębiorców, dla których karty gotówkowe LOTOS Biznes z atrakcyjnymi rabatami na paliwa, fakturowaniem zbiorczym i dostępem do e-faktury to realne wsparcie w funkcjonowaniu firmy.
Oprócz tego zaletą programu flotowego LOTOS Biznes jest brak dolnego limitu zakupowego, od którego można przystąpić do programu. To spore udogodnienie szczególnie dla osób otwierających jednoosobową działalność gospodarczą.
LOTOS Biznes umożliwia jednoczesne korzystanie z wielu typów kart, przypisując je do konkretnego pracownika, pojazdu lub obu. Można również wybrać ogólną kartę firmową. Podobnie można określić zakres kategorii zakupowych i charakter produktów a w dowolnej chwili można zmienić określone wcześniej parametry kart.
LOTOS to jedna z największych sieci stacji paliw w kraju, ale ma jeszcze większego asa w rękawie. Karta LOTOS-ESSO Card umożliwia korzystanie z przywilejów podczas tankowania w sieci ponad 13 000 stacji w osiemnastu krajach Europy.
Duży rynek małych firm
Potencjał rynku małych i średnich przedsiębiorstw jest duży; tylko w 2014 r. wśród powstałych 340 tysięcy nowych firm niemal 90% stanowią działalności zarejestrowane w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; czyli firmy prowadzone przez osoby fizyczne.
– W małym biznesie rośnie świadomość, że niemal każdy przedsiębiorca, choćby z jednym pojazdem, może stać się klientem flotowym. Grono posiadaczy kart LOTOS Biznes powiększa się m.in. o licznych przedstawicieli zawodów medycznych (lekarzy i ratowników, pielęgniarki i położne), serwisantów RTV/AGD, tłumaczy, fotografów, czy agentów ubezpieczeniowych – dodaje Marcin Gerwatowski.
Każdy przedsiębiorca rozpoczynający działalność poszukując optymalnych rozwiązań w zakresie wykorzystania samochodu może znaleźć je w ofercie LOTOS Paliwa. Warto pamiętać, że wsparcie podmiotów rozpoczynających działalność jest zgodne ze szczególnie ważnymi dla spółek spod znaku LOTOS wartościami społecznej odpowiedzialności biznesu poprzez przyczynianie się do zrównoważonego rozwoju w naszym otoczeniu biznesowym.
Główna działalność spółki LOTOS Paliwa obejmuje zarządzanie i rozwój sieci stacji paliw, a także sprzedaż detaliczną i hurtową benzyn motorowych i oleju napędowego. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje 445 stacji paliw rozlokowanych na terenie całego kraju. Sieć stacji paliw funkcjonuje w oparciu o dwa segmenty stacji paliw – premium oraz ekonomiczny LOTOS Optima. Ważną kategorią są także stacje w tzw. Miejscach Obsługi Podróżnych przy autostradach i drogach ekspresowych, również zaliczane do segmentu stacji premium. Stacje oferują szeroki wachlarz dostępnych usług przystacyjnych: sklep, myjnia, gastronomia Cafe Punkt, usługi motoryzacyjne.
Źródło: Grupa LOTOS S.A.