Wideorozmowa z doradcą firmowym w PKO Banku Polskim
– Pandemia COVID-19 wymusiła na bankach zmianę modelu działania z oddziałowo-zdalnego na zdalno-oddziałowy. PKO Bank Polski, który jest liderem technologicznym polskiej bankowości, stale dostarcza najnowocześniejszych rozwiązań cyfrowych, a w tym szczególnym czasie ze zdwojoną determinacją pracuje nad narzędziami, których potrzebują nasi klienci. Właśnie startuje nasza nowa usługa – wideodoradca dla klientów firmowych, która pozwoli komfortowo i bezpiecznie kontaktować się z bankiem. Docelowo taka forma kontaktu będzie dostępna dla wszystkich klientów banku – powiedział Zbigniew Jagiełło, prezes zarządu PKO Banku Polskiego.
Bank uruchomił właśnie możliwość umówienia się na wideospotkanie – na początek opcja taka dostępna jest dla firm z sektora MSP. Klient wypełnia prosty i bardzo krótki formularz na stronie https://www.doradcaonline.pkobp.pl, a potem zostaje mu już tylko poczekać na sms lub e-mail z datą i godziną spotkania. Konsultacje – na początek jest to wybranych kilkudziesięciu doradców bankowych z całej Polski – są prowadzone w dni robocze w godzinach 9:00-17:00. W trakcie rozmowy można uzyskać m.in. informacje o tarczy antykryzysowej czy swoich produktach bankowych. Na takie spotkanie zapraszać mogą również sami doradcy.
Czytaj także: PKO BP przedstawia nowe funkcje iPKO biznes >>>
Bank pracuje nad wdrożeniem takiego rozwiązania dla wszystkich klientów PKO Banku Polskiego – zarówno firmowych, jak i indywidualnych.
Rozmowa jest w pełni bezpieczna
Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet. E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Należy zwrócić uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości e-mail – wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://meet.google.com/… i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.
Usługa powstała w niecałe trzy tygodnie we współpracy z Operatorem Chmury Krajowej, którego PKO Bank Polski jest współudziałowcem. To drugie tego typu rozwiązanie zaproponowane przez Chmurę Krajową w ostatnich tygodniach. Pod koniec kwietnia ruszyła Teleporada (obecnie eWizyta) – projekt powstał na zlecenie Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia i umożliwia pacjentom korzystanie z konsultacji wideo udzielanych przez pracowników medycznych, bez wychodzenia z domu.
Grupa Kapitałowa PKO Banku Polskiego, odpowiadając na apel premiera Mateusza Morawieckiego o współpracę i zaangażowanie, realizuje i wspiera szereg działań, zarówno tych mających na celu ochronę życia i zdrowia ludzi, jak i ograniczających negatywny wpływ pandemii na polską gospodarkę.