Warsztaty – Inwestycje w sztukę, rola social media.

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Zapraszamy do udziału w konferencji ART SUMMIT poświęconej zasadom i mechanizmom funkcjonowania oraz inwestowania na rynku sztuki. Uzupełnieniem konferencji o wiedzę praktyczną będą warsztaty specjalistyczne. Zapraszamy do udziału - zapisy już ruszyły.

Tematyka warsztatów, formularz zgłoszeniowy na stronie http://konferencje.alebank.pl/Art-Summit-2017

Monika Bryl

Monika-Bryl-767x767Doktor, z wykształcenia historyk sztuki, socjolog. Od roku 2005 pracuje w zawodzie antykwariusza w domach aukcyjnych. Autorka monografii warszawskiej wytwórni brązów Bracia Łopieńscy (2012) oraz ponad 30 artykułów poświęconych ocenie, wycenie oraz inwestowaniu w dzieła sztuki. W roku 2013 otrzymała przyznawaną przez Towarzystwo Przyjaciół Warszawy Odznakę Honoro­wą im. Pamięci Prezydenta Stefana Starzyńskiego.

Prowadzący szkolenia – z zakresu inwestycji w sztukę:

  • A1. Inwestowanie w dzieła sztuki i tworzenie kolekcji. Narzędzia dla kolekcjonera i inwestora.
  • A2. Wycena dzieła sztuki

Aleksandra Dejnarowicz

Aleksandra-Dejnarowicz.767x767Trenerka Social Media z doświadczeniem w pracy dla agencji i projektach startupowych. Do jej obowiązków należało tworzenie i dostosowywanie strategii marketingowych oraz tworzenie treści dla sektora FMCG, E-commerce, E-learning, a także dla firm z branży kosmetycznej, ubezpieczeniowej, projektowania wnętrz oraz mediów. W ramach tych projektów tworzyła i prowadziła profile w takich serwisach społecznościowych jak: Facebook, Google+, Instagram, Pinterest, Twitter, LinkedIn czy Snapchat. Obecnie Specjalistka Social Media w firmie Zepter International Poland. Pomysłodawczyni i prelegentka cyklu wykładów pod nazwą „Social Media Evening” oraz „Social Media Po Godzinach”.

Prowadzący szkolenia – z zakresu Social Media:

  • B1. Obecność w Social Media Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii. Strategia i taktyka działania. Dostępne narzędzia.
  • B2. Zarządzanie wizerunkiem Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii w Internecie.

A1. Inwestowanie w dzieła sztuki i tworzenie kolekcji. Narzędzia dla kolekcjonera i inwestora.

Ocena wartości artystycznej i autentyczności dzieła sztuki

  • Wartość artystyczna dzieła sztuki
  • Kryteria oceny autentyczności dzieła sztuki
  • Specyfika wiedzy eksperckiej
  • Rozpoznawanie twórczości profesjonalnej i dobrej klasy rzemiosła
  • Odróżnianie celowej deformacji i ekspresji od braku umiejętności i naśladownictwa
  • Rozpoznawanie cech falsyfikatu

A2. Wycena dzieła sztuki

  • Kryteria wyceny dzieła sztuki
  • Wartość artystyczna a wartość rynkowa dzieła sztuki
  • Poszukiwanie informacji na temat cen dzieł sztuki i obiektów dostępnych na rynku
  • Sprzedaż dzieła sztuki: analiza ofert wyceny i sprzedaży
  • Analiza notowań aukcyjnych
  • Wycena dzieła sztuki na przykładach: sztuka tradycyjna i współczesna

B1. Obecność w Social Media Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii. Strategia i taktyka działania. Dostępne narzędzia. Wykład, ćwiczenia praktyczne

  • Strategia działań w mediach społecznościowych – wykład i ćwiczenia praktyczne
  • Narzędzia pomocne (Facebook, Instagram) przy promocji wizerunku – wykład i ćwiczenia praktyczne
  • najnowsze funkcjonalności Facebooka, Instagrama oraz innych sieci społecznościowych, które pomogą zdobyć fanów oraz zbudować zaangażowanie.
  • jak przygotować kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie w celu promocji marki osobistej, kolekcji lub galerii (firmy).

B2. Zarządzanie wizerunkiem Artysty, Kolekcjonera oraz Galerii w Internecie.

  • jak zarządzać swoim wizerunkiem w Internecie oraz jakie narzędzia będą najbardziej skuteczne przy promocji ich marki w sieci
  • czym jest Personal Branding i jak wykreować swoją markę osobistą w sieci – najnowsze funkcjonalności Facebooka, Instagrama, które pomogą pozyskać Klientów.
  • jak przygotować zaawansowane kampanie reklamowe na Facebooku i Instagramie w celu zwiększenia sprzedaży.
  • które kanały Social Media pomagają w generowaniu zysków oraz jak ważną rolę spełnia content marketing w pozycjonowaniu marki w Internecie.
  • jak stworzyć kampanie e-mail marketingowe i proste strony sprzedażowe.

Informacje o konferencji dostępne na stronie: http://konferencje.alebank.pl/Art-Summit-2017

Program konferencji dostępny na stronie: http://konferencje.alebank.pl/Art-Summit-2017

aleBank.pl