Wakacyjne propozycje Visa dla podróżujących za granicę
.
Visa City Offers – specjalne oferty dla użytkowników kart Visa w 5 europejskich miastach
Trwa kampania reklamowa zachęcająca podróżujących – zarówno z, jak i do Polski – do korzystania z kart Visa podczas wyjazdów zagranicznych
Podczas tegorocznych wakacji użytkownicy kart Visa mogą korzystać ze specjalnych rabatów i ofert promocyjnych przygotowanych m.in. przez sklepy, restauracje, parki rozrywki czy instytucje kulturalne w 5 miastach Europy: Barcelonie, Berlinie, Londynie, Mediolanie i Paryżu. Równocześnie na lotniskach w Gdańsku, Krakowie, Modlinie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu oraz na drogach dojazdowych do tych lotnisk trwa kampania reklamowa zachęcająca do płacenia kartami Visa podczas podróży zagranicznych. Kierowana zarówno do wyjeżdżających z kraju Polaków, jak i przyjeżdzających do Polski obcokrajowców kampania prowadzona jest w języku polskim i angielskim. W ramach kampanii Visa współpracuje również z linią lotniczą WizzAir, a także biurami podróży Itaka, Neckermann oraz Rainbow Tours.
Aby skorzystać z programu Visa City Offers, użytkownicy kart Visa muszą jedynie wejść na stronę internetową www.visa.pl/visa-city-offers, wybrać interesującą ich ofertę i postępować zgodnie z podanymi w niej wskazówkami. W większości przypadków wystarczy wydrukować kupon dostępny na stronie i okazać go podczas płacenia kartą Visa w miejscu, którego dotyczy oferta. Wśród dostępnych ofert znajduje się m.in. 20% zniżki na bilet wstępu do Narodowego Muzeum Sztuki Katalońskiej w Barcelonie, 30% zniżki na bilet do muzeum figur woskowych Madame Tussauds w Berlinie, 20% zniżki na przejazd Stansted Express (kolej łącząca jedno z podmiejskich lotnisk tanich linii lotniczych z centrum miasta) w Londynie, 10% zniżki na zakupy w Mondadori Store w Mediolanie czy 15% zniżki na bilet wstępu do parku France Miniature w Paryżu. Z Visa City Offers można korzystać do 31 sierpnia br.
„Przygotowaliśmy dla użytkowników kart Visa atrakcyjne oferty, które będą mogli wykorzystać podczas zagranicznych wakacji. Chcemy przekonać wszystkich, którzy płacą kartami Visa w kraju, że mogą to robić również za granicą – w sposób równie bezpieczny i wygodny, korzystając także z ofert Visa” – mówi Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe. „Używanie karty podczas podróży zagranicznych jest znacznie bezpieczniejsze w porównaniu z gotówką, którą np. w wypadku kradzieży stracimy bezpowrotnie. Kartę wystarczy zastrzec, a wówczas cała odpowiedzialność za ewentualne nieuprawnione transakcje spoczywa na banku-wydawcy karty” – dodaje Jakub Kiwior.
Od początku lipca br., równolegle z udostępnieniem atrakcyjnych ofert dla podróżujących za granicę, Visa Europe prowadzi kampanię marketingową zachęcającą osoby wyjeżdżające z Polski do korzystania z kart Visa podczas zagranicznych podróży. W ramach kampanii w Gdańsku, Krakowie, Modlinie, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu na lotniskach oraz przy drogach dojazdowych do nich pojawiły się reklamy prezentujące korzyści z płacenia kartami Visa za granicą.
Na reklamach skierowanych do podróżnych opuszczających Polskę widoczni są użytkownicy kart Visa w różnych zaskakujących sytuacjach. Przekaz reklamy jest jednoznaczny – o ile same sytuacje są zaskakujące, o tyle możliwość dokonania związanych z nimi płatności już nie, ponieważ za granicą kartą Visa można płacić równie wygodnie i bezpiecznie jak w kraju. Z kolei reklamy skierowane do obcokrajowców odwiedzjących Polskę skupiają się na lokalnych motywach, np. uprawianiu nad Bałtykiem różnych sportów czy jedzeniu tradycyjnych pierogów, za co można zapłacić kartą Visa.
W ramach kampanii zachęcającej do płacenia kartami za granicą, przy której Visa współpracuje z linią lotniczą WizzAir, na kartach pokładowych WizzAir oraz w magazynie dostępnym na pokładzie samolotów można zobaczyć związane z kampanią reklamy. W promowaniu takiego użycia kart uczestniczą również polskie biura podróży Neckermann, Itaka oraz Rainbow Tours, które m.in. udostępniły przestrzeń reklamową na swoich stronach internetowych. Przedstawiciele tych biur także osobiście zachęcają swoich klientów do płacenia kartami Visa za granicą.
Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie Visa Europe, jedynie 34% podróżujących Polaków preferuje płacenie kartą za granicą w porównaniu z innymi sposobami płatności. Jednym z głównych powodów niechęci do korzystania z kart podczas podróży zagranicznych jest nieuzasadniona obawa o brak możliwości płacenia nimi w miejscu docelowym podróży. Karty Visa akceptowane są w 38 milionach placówek w ponad 200 krajach świata.
Za strategię i produkcję kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC. Kampania promująca płatności kartami Visa za granicą potrwa do końca września br.
Źródło: Visa Europe