W kinach o ubezpieczeniu OC
Od 19 września na ekranach kin w całym kraju można zobaczyć spot filmowy "Nie wstępuj w związek, na który nie jesteś gotowy". Film jest częścią wspólnej kampanii informacyjnej polskiego rynku ubezpieczeniowego i przypomina o konsekwencjach kierowania nieubezpieczonym pojazdem.
Inicjatorem i głównym sponsorem kampanii jest Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny, a partnerami 12 firm ubezpieczeniowych (Axa Direct, Benefia, BRE Ubezpieczenia, Compensa, Ergo Hestia, Generali, Gothaer, Liberty Direct, Link4, PZU, TUW, Uniqa), Polska Izba Ubezpieczeń oraz Komisja Nadzoru Finansowego, jako partner honorowy.
Elżbieta Wanat-Połeć, prezes UFG, podkreśla, że celem wspólnej kampanii jest rozszerzenie kręgu osób zainteresowanych i uświadomienie kierowcom, że posiadanie OC pojazdu nie jest tylko sprawą właściciela auta. „Dla mnie istotne jest również to, że po raz pierwszy w historii polskich ubezpieczeń udało się nam zjednoczyć siły ubezpieczycieli wobec tak istotnej sprawy, która nie powinna być obojętna dla ponad 20 mln polskich kierowców” – mówi.
Prezentowany w kinach film jest częścią kampanii informacyjnej zainicjowanej w czerwcu br., która obejmowała 4 promowane w internecie filmy. Do projekcji w kinach wybrany został film w wersji „Warsztat”, który zyskał największą oglądalność wśród internautów. Spot jest emitowany we wszystkich kinach Cinema City i Helios przez tydzień, w ramach bloków reklamowych. Przewidywana widownia może sięgnąć nawet pół miliona osób.
Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń