W dowolnej chwili i z każdego miejsca
9 marca - Western Union oraz PKO Bank Polski, zainicjowały współpracę, oferując klientom większą wygodę w przesyłaniu przekazów Western Union bezpośrednio na konto osobiste za pośrednictwem smartfona.
Klienci PKO Banku Polskiego mogą kierować przekazy pieniężne Western Union (WU) bezpośrednio na konto osobiste w aplikacji mobilnej banku – mając możliwość korzystania z pieniędzy w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca.
Western Union kontynuuje rozwój swojej międzynarodowej platformy, umożliwiając klientom płynne przekazywanie i odbiór pieniędzy w coraz bardziej zróżnicowany sposób. Obecnie 80% ubankowionych klientów w Polsce korzysta z bankowości internetowej, a procent użytkowników bankowości w smartfonach stale rośnie.
„Wzbogacanie palety możliwości odbierania przekazów pieniężnych przy wykorzystaniu bankowości mobilnej otwiera kolejny etap w naszej długiej i niezwykle owocnej współpracy z PKO Bankiem Polskim – powiedział Konrad Olszaniecki, Dyrektor na Region Europy Centralnej i Wschodniej, Western Union.
Wprowadzenie mobilnej aplikacji oznacza, że PKO Bank Polski jest pierwszym agentem Western Union w Polsce, który oferuje usługi przekazywania pieniędzy w kanałach tradycyjnych, bankowości elektronicznej, w tym bankowości mobilnej. Poza możliwością odbierania pieniędzy wprost na konto bankowe przekazy Western Union mogą być wypłacane w całej sieci 2200 placówek PKO Banku Polskiego, poprzez serwis bankowości elektronicznej iPKO oraz w ponad 3000 bankomatów oznaczonych logo PKO Banku Polskiego. W zależności od wybranego kanału wypłaty, realizacja przekazu Western Union możliwa jest w złotych, dolarach amerykańskich, funtach brytyjskich lub euro.
„Jako społeczeństwo jesteśmy coraz bardziej otwarci na nowe technologie i mobilni – również w bankowości. W rezultacie stale rośnie liczba transakcji, zarówno płatności jak i przekazów, dokonywanych za pośrednictwem nowoczesnych kanałów. Udostępnienie naszym klientom przekazów Western Union w aplikacji IKO poszerza możliwości bankowania na smartfonie”, powiedział Piotr Helbich, dyrektor Biura Kart i Płatności z PKO Banku Polskiego.
Źródło: alebank
SzostyAkapitIKolejne