Visa uruchamia program umożliwiający tworzenie nowej generacji płatności cyfrowych
Bezproblemowy dostęp do innowacyjnych rozwiązań fintechowych poprzez program Fintech Partner Connect wesprze klientów Visa w zaspokajaniu zapotrzebowania konsumentów na nowe doświadczenia w obszarze płatności cyfrowych.
Uruchomienie programu Fintech Partner Connect w Europie jest kontynuacją udanego projektu pilotażowego, dzięki któremu liczne grono klientów Visa już skorzystało z oferowanej w ten sposób specjalistycznej wiedzy.
Czytaj także: Visa stoczy bitwę z USA o kolejną część schedy po gotówce >>>
Panująca na całym świecie pandemia przyspieszyła zmiany zachowań konsumentów. Zapotrzebowanie na płatności cyfrowe i bankowość internetową oraz ich popularność nigdy nie były większe.
– Oznacza to, że wiele instytucji finansowych oraz różnej wielkości przedsiębiorstw poszukuje możliwości szybkiego rozbudowania swojej oferty. Visa Fintech Partner Connect umożliwia im to, ponieważ łączy specjalistyczną wiedzę Visa z rozwiązaniami tworzonymi przez czołówkę najbardziej innowacyjnych fintechów w Europie i oferuje nową generację rozwiązań cyfrowych – mówi Sebastian Geldner, Dyrektor Rozwoju Biznesu Visa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Czytaj także: Visa łączy siły z fintechem Stripe, oferując płatności B2B >>>
– Już teraz pracujemy nad szeregiem interesujących projektów i z niecierpliwością czekamy na nadchodzące miesiące, gdy będziemy blisko współpracować z naszymi klientami nad nowymi projektami. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszym wspólnym działaniom konsumenci w całej Europie będą mogli cieszyć się coraz nowocześniejszymi płatnościami cyfrowymi – podkreśla Sebastian Geldner.
W programie Fintech Partner Connect uczestniczy 13 czołowych europejskich fintechów
W programie Fintech Partner Connect uczestniczy 13 czołowych europejskich fintechów, dzięki którym klienci Visa uzyskają dostęp do następujących rozwiązań:
- Cyfrowa podróż klienta z 11:FS Pulse – platforma do badań i benchmarkingu, która udostępnia na życzenie wideo pokazujące ścieżkę podróży klienta fintechów po spółki świadczące usługi finansowe z całego świata.
- Analiza zdolności kredytowej z Aire – w nowatorski sposób wykorzystuje dane własne pożyczkodawców w ocenie zdolności kredytowej, dzięki czemu zapewnia im wgląd w sytuację kredytową danego konsumenta.
- Ryzyko kredytowe dla MŚP z AccountScore – wykorzystuje technologię otwartej bankowości do zaawansowanej analizy transakcji dla firm świadczących usługi finansowe.
- Kup teraz, zapłać później z ChargeAfter – pozwala sprzedawcom oferować spersonalizowane i natychmiastowe finansowanie od różnych pożyczkodawców, pozwalając tym ostatnim na zwiększenie bazy klientów.
- Dane MŚP z Codat – łączy małe firmy z bankami i innymi instytucjami finansowymi poprzez uproszczenie i zintegrowanie oprogramowania do księgowości i zarządzania finansami na jednej platformie API.
- Wyszukiwanie sprzedawców z Snowdrop Solutions – umożliwia wydawcom kart uproszczenie szczegółów transakcji wyświetlanych ich konsumentom poprzez udostępnianie im bardziej przejrzystych informacji handlowych.
- Zgodność transakcji z Comply Advantage – globalna baza danych obejmująca konsumentów i firmy, która wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania działań polegających na praniu pieniędzy oraz przestępczości finansowej.
- Świadoma bankowość z ecolytiq – analizuje transakcje płatnicze w czasie rzeczywistym, obliczając emisję CO2 na poziomie indywidualnym. Tym samym pomaga konsumentom zrozumieć ich wpływ na środowisko, zmienić nawyki i zrównoważyć pozostawiany przez nich ślad węglowy.
- Zarządzanie subskrypcjami z Minna Technologies – stwarzanie klientom banków możliwości kontrolowania ich płatności w ramach subskrypcji. Daje im możliwość ich identyfikowania, anulowania i lepszego zarządzania w ramach aplikacji do bankowości mobilnej.
- Cyfrowa weryfikacja tożsamości z Onfido – wykorzystuje wiedzę wypracowaną przez sztuczną inteligencją i człowieka do zdalnego potwierdzenia tożsamości użytkownika poprzez ocenę czy fotografia na dokumencie jest prawdziwa i porównanie jej z selfie użytkownika.
- Zarządzanie budżetem i możliwościami finansowymi z OpenWrks – wykorzystuje otwartą bankowość w połączeniu z inteligentnymi chatbotami, dzięki temu pomaga firmom ulepszyć ich procedury udzielania pożyczek, a także udostępnia klientom aplikacje pomagające im lepiej zrozumieć swoje możliwości finansowe.
- Platforma spersonalizowanego zaangażowania klienta z Personetics – wykorzystując analizę danych finansowych w czasie rzeczywistym, zapewnia oparte na nich proaktywne zaangażowanie. Dzięki rozumieniu zachowań finansowych danych osób, przewiduje ich potrzeby i działa w ich imieniu.
- Rynek płatności i Escrow z Paycast (wspierane przez Shieldpay) – pozwala sprzedawcom internetowym i platformom handlowym w internecie przekierowywać i kontrolować płatności B2B i P2P, aby mogły w prosty i bezpieczny sposób płacić sprzedawcom internetowym, współpracownikom i freelancerom.