Visa promuje płatności kartami w Polsce wspólnie z siecią BP i grupą partnerów handlowych

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

visa.01.400x280Rozwijając współpracę z detalistami, organizacja Visa Europe rozpoczęła ogólnopolską kampanię promującą płatności bezgotówkowe, w ramach której wszyscy klienci otrzymają upominki za płatności kartą Visa dokonane na dowolnej z ponad 450 stacji paliw sieci BP, największej sieci wśród zagranicznych koncernów paliwowych w Polsce. W ciągu sześciu tygodni trwania programu każda płatność Visa za zakupy na stacjach BP będzie nagradzana specjalnymi ofertami renomowanych partnerów promocji, tj. sieci Avans, Carrefour, Intersport, Multikino, Praktiker oraz Telepizza. Nagradzany użytkownik karty Visa będzie mógł wybrać partnera promocji, z oferty którego chce skorzystać, co jest istotną nowością i dodatkową korzyścią tegorocznej promocji.

W ramach kampanii „Promocja upominkowa Visa” każdy klient płacący kartą Visa za paliwo na stacji sieci BP, niezależnie od wartości transakcji, otrzyma kod promocyjny, który po przesłaniu SMS-em lub mailem umożliwi otrzymanie rabatu lub gratisu od wybranego partnera promocji. Może to być do 50 zł rabatu na następne zakupy w sklepach Carreffour czy Praktiker przy zakupach powyżej 300 zł, ulgowy bilet za 10 zł na seans w Multikinie od poniedziałku do piątku, pamięć USB o wielkości 8 GB przy zakupach za minimum 300 zł w sieci Avans, 20% zniżki na odzież i obuwie w sieci Intersport czy też „3 za 1”, czyli trzy pizze w cenie jednej w sieci Telepizza.

Rozpoczęta kampania promocyjna jest drugą odsłoną programu Visa, który przewiduje działania partnerskie z czołowymi sieciami handlowymi w Polsce, mające na celu pokazywanie konsumentom korzyści płynących z płatności bezgotówkowych i zachęcanie ich do płacenia kartą zamiast gotówką pobraną przy użyciu karty z bankomatu. W ubiegłorocznej kampanii każda płatność Visa w sieci Carrefour była nagradzana przydzielanym losowo upominkiem do zrealizowania we wskazanej sieci partnerskiej.

Głównym nowym elementem tegorocznej kampanii jest możliwość wyboru partnera promocji przez użytkownika karty Visa, czyli skorzystania z preferowanego przez siebie upominku.

„Realizując strategię przyśpieszania rozwoju obrotu bezgotówkowego w Polsce, zacieśniamy współpracę z firmami handlowymi przy zachęcaniu konsumentów do płatności kartą, czego wyrazem jest obecna kampania” – stwierdził Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów ubiegłorocznej kampanii zarówno w zakresie edukowania konsumentów i pokazywania im jak proste, wygodne i korzystne jest płacenie kartą, jak również w zakresie docenienia rezultatów kampanii przez partnerów handlowych, którzy chcą uczestniczyć we wspólnych z bankami działaniach promocyjnych, organizowanych przez Visa Europe. Takich wspólnych działań będzie w tym roku i w kolejnych latach więcej” – dodał Jakub Kiwior.

„Cieszymy się z uruchomienia razem z siecią BP oraz sześcioma renomowanymi sieciami handlowymi kolejnej promocji płatności kartami Visa, w której każda płatność jest nagradzana, przy czym obecnie konsument ma możliwość wyboru upominku poprzez wskazanie jednego z partnerów handlowych promocji” – stwierdził Greg Watts, kierujący projektem w Visa Europe.

Otrzymany kod upominku wybranego partnera jest ważny do końca kampanii. Sam odbiór upominku jest prosty, a klient może tego dokonać w dowolnej placówce danego partnera na terenie Polski. Jeśli ktoś nie skorzysta z upominku, może przesłać swój kod komuś z rodziny lub znajomych. Im więcej razy klient zapłaci kartą Visa za paliwo na stacji BP, tym więcej otrzyma wybranych upominków.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że możemy zaoferować obecnym i nowym klientom płacącym kartami Visa za paliwo na stacjach BP, największej zagranicznej sieci paliw w Polsce, uczestnictwo w szeroko zakrojonej promocji z atrakcyjnymi upominkami od renomowanych marek” – powiedział Bartłomiej Szmaj, Dyrektor Marketingu firmy BP Europa SE, Oddział w Polsce. „Oczekujemy wzmożonego zainteresowania korzystaniem z naszych stacji oraz częstszego płacenia kartami Visa, co ułatwia obsługę naszych klientów” – dodał Bartłomiej Szmaj.

Informacje o wszystkich partnerach promocji oraz oferowanych upominkach można znaleźć na stronie internetowej visa.pl/bp.

„Promocja upominkowa Visa” na stacjach BP będzie intensywnie i wszechstronnie komunikowana. Poza reklamą w wielu stacjach radiowych (m.in. Eska, Radio Zet, RMF, Trójka) na tablicach zewnętrznych w pobliżu stacji pojawią się wielkoformatowe reklamy zachęcające posiadaczy kart Visa do odwiedzenia stacji BP i informujące o promocji, jej partnerach i upominkach. Dodatkowo na samych stacjach pracownicy będą nosić podkoszulki z logotypami BP oraz Visa; informacje o promocji, m.in. naklejki „tu odbierzesz upominek” umieszczane w pobliżu kas, znajdą się także w placówkach sieci partnerskich. O promocji będą informować swoich klientów również banki-wydawcy kart Visa.

Źródło: Visa Europe