Visa namawia do korzystania z kart biznesowych
Rozpoczęła się kampania Visa przedstawiająca zalety korzystania z firmowych kart Visa Business.
Celem kampanii jest zachęcenie grupy docelowej – nowoczesnych małych i średnich przedsiębiorców – do dokonywania płatności za pomocą kart Visa Business poprzez uświadomienie im korzyści, jakie niesie za sobą posługiwanie się tymi kartami. Kampania prezentuje najważniejsze zalety kart Visa Business – przede wszystkim możliwość lepszego kontrolowania finansów firmy poprzez rozdzielenie wydatków służbowych od prywatnych, a także łatwość śledzenia historii transakcji i wydatków firmy, wygodę firmowych rozliczeń oraz większe bezpieczeństwo transakcji w stosunku do płatności gotówkowych.
– Poprzez naszą kampanię chcemy dotrzeć do tych przedsiębiorców, którzy rzadko posługują się kartami firmowymi – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe w Polsce.
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej korzystają z kart Visa Business Debit. W 2013 r. w Polsce dokonano tymi kartami przeszło 18 mln transakcji o łącznej wartości ponad 3,9 mld zł. Najwięcej – 37% wartości wszystkich transakcji – to wydatki na paliwo. W czołówce znalazły się też płatności dokonywane w marketach budowlanych, sklepach z wyposażeniem wnętrz i elektroniką, stanowiące 16% łącznej wartości transakcji kartami Visa Business Debit w Polsce.
Możliwość wykorzystania kampanii reklamowej kart Visa Business w komunikacji ze swoimi klientami firmowymi otrzymały także banki-wydawcy kart Visa.
Kampania reklamowa potrwa do końca czerwca br. i będzie obecna m.in. w telewizji, prasie oraz na nośnikach reklamowych w wybranych sieciach handlowych.
Marcin Złoch