„Użyteczna Strona” EFL – czyli jakie są korzyści z interaktywnego portalu dla Klientów?

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

efl.aktualny.250x44Europejski Fundusz Leasingowy jest instytucją, która otrzymała godło "Użyteczna Strona" za prowadzenie portalu http://klient.efl.com.pl. Tytuł jest potwierdzeniem dostarczania usług na najwyższym poziomie oraz koncentracji na potrzebach klienta. Warto podkreślić, czym cechuje się funkcjonalny i interaktywny portal kliencki oraz w jaki sposób może on usprawnić pracę zarówno firmy, jak i jego użytkowników.

Godło „Użyteczna Strona” dla EFL

Udział w Programie Certyfikacyjnym „Użyteczna Strona” był próbą weryfikacji strategii marki EFL pod kątem jakości oferowanej klientom. Nasza firma działa w oparciu o scentralizowany model obsługi posprzedażowej, w którym obszar sprawnej komunikacji ma duże znaczenie. Dzięki badaniom programu certyfikacyjnego mamy pewność, że serwis dedykowany klientom spełnia restrykcyjne wymogi w zakresie szeroko rozumianej użyteczności. Natomiast poddanie się badaniu, które ocenia 250 aspektów obszaru użyteczności portalu jest jednym ze sposobów dbania o jego rozwój.

Myśląc o budowie portalu http://klient.efl.com.pl, zależało nam na rozwoju jego funkcjonalności, dostępności i bezpieczeństwa. Chcieliśmy mieć pewność, że rozwiązania, które oferujemy klientom będą ułatwiać im kontakt z firmą, przy jednoczesnej maksymalnej oszczędności czasu.

Rozwój stron internetowych

Jako firma działająca w obszarze B2B zdajemy sobie sprawę, że musimy być dostępni dla klientów niemal w każdym czasie, co oznacza kontakt za pomocą kanałów mobilnych. Portal Klient EFL jest naszą odpowiedzią na to wyzwanie. Użytkownicy mogą w prosty sposób zarządzać swoimi umowami, pobierać eFaktury, kontrolować płatności, składać wnioski oraz kontaktować się z nami w każdej sprawie i o każdej porze. Uczynienie z portalu głównej platformy komunikacji i obsługi klientów wydaje się być właściwą strategią.

Inwestowanie w działania online

Działania online prowadzone sprawnie przez firmę mogą wpływać na zwiększanie jej przewagi konkurencyjnej. Dzieje się to poprzez oszczędzanie czasu użytkowników portalu. W sferze usług finansowych, uzyskanie informacji online czy możliwość dokonania zmian w umowie, znajduje bezpośrednie przełożenie na redukcję kosztów, co więcej w wymiarze win win, czyli zarówno po stronie klientów jak i nas samych.

Obecnie wprowadzamy kolejne zmiany dotyczące działalności w sieci. Wdrożyliśmy w pełni samoobsługową procedurę uzgadniania sald rachunków za pośrednictwem portalu. W tej chwili proces ten można w pełni zrealizować za pośrednictwem platformy. Ten kierunek rozwoju będziemy chcieli kontynuować w przyszłości.

Krzysztof Ziomek
Dyrektor Zarządzający Pionu Operacji i Technologii
Europejski Fundusz Leasingowy S.A.