Usain Bolt w drodze na Mistrzostwa Świata FIFA w kampanii Visa

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

140604.visa.400xW spocie reklamowym Visa Usain Bolt podróżując do Brazylii prezentuje różne sposoby płatności Visa.

Visa Europe, oficjalny partner FIFA i sponsor mistrzostw świata w piłce nożnej, rozpoczęła w Polsce emisję spotu reklamowego z Usainem Boltem. Podczas podróży ze swojej rodzinnej Jamajki na stadion piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA 2014 do Brazylii, Bolt wykorzystuje płatności Visa: online, zbliżeniowe, mobilne płatności zbliżeniowe oraz tradycyjne płatności kartowe. Spot jest elementem kampanii wizerunkowej, czyli drugiego etapu kampanii Visa związanej z Mistrzostwami Świata FIFA. W pierwszym etapie polscy konsumenci mogli wygrać w loterii Visa wyjazdy na mecze mistrzostw, a wciąż mają szansę zdobyć setki kart przedpłaconych Visa.

Spot reklamowy w wersji sześćdziesięciosekundowej pokazuje Usaina Bolta startującego z bieżni na Jamajce i podążającego w kierunku sławnego na całym świecie stadionu Maracana – jednej z aren tegorocznych piłkarskich Mistrzostw Świata FIFA. Po drodze zawodnik przeistacza się z lekkoatlety w piłkarza, dokonując kolejnych zakupów. W pierwszej kolejności, za pomocą płatności online, kupuje bilet na przelot do Brazylii. Gdy pojawia się na miejscu, płacąc zbliżeniowo, staje się posiadaczem słownika języka portugalskiego. Następnie, poprzez mobilne płatności zbliżeniowe, kupuje piłkę na słynnej plaży Copacabana, a na koniec, w sposób tradycyjny, czyli wkładając kartę do terminala, płaci za strój piłkarski, w którym pojawia się na murawie stadionu Maracana. Spot można obejrzeć pod tym linkiem: http://youtu.be/2GuPgLNw-1g.

„Cieszymy się, że Usain Bolt – najszybszy człowiek świata i zapalony kibic piłkarski – bierze udział w naszej kampanii reklamowej i zabiera w podróż do Brazylii także polskich widzów” – skomentował Jakub Kiwior, dyrektor generalny Visa Europe w Polsce i na Węgrzech.

„Bolt pokazuje, jak dzięki Visa można płacić szybko, łatwo i bezpiecznie, także poprzez urządzenia mobilne, w dowolnym miejscu na świecie” – dodał Jakub Kiwior.

Spot reklamowy Visa z Usainem Boltem będzie wyświetlany m.in. w telewizjach TVP1, TVP2, Polsat, TVN oraz stacjach tematycznych, w dwóch wersjach – sześćdziesięcio- i trzydziestosekundowej, a także w kinach sieci Cinema City i Multikino. Poza spotem kampania wizerunkowa obejmie także nośniki outdoorowe (m.in. siatkę na Dworcu Centralnym w Warszawie), prasę (m.in. Gazetę Wyborczą, dziennik Metro) oraz internet (m.in. serwisy Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Ipla.tv). Kampania Visa z Usainem Boltem potrwa do 13 lipca.

Loteria Visa trwa do 16 czerwca. Po wylosowaniu sześciu podwójnych wyjazdów na Mistrzostwa Świata FIFA użytkownicy kart Visa wciąż mogą starać się o pozostałe nagrody o wartości 45 tys. zł w każdym tygodniu. Co tydzień do zdobycia jest 5 kart przedpłaconych Visa o wartości 2000 zł każda, 50 kart przedpłaconych Visa o wartości 500 zł każda oraz 40 kart BP SuperCard umożliwiających zakupy o wartości 250 zł na stacjach BP.

Aby wziąć udział w loterii, należy dokonać dowolnej płatności kartą Visa – internetowo, zbliżeniowo lub tradycyjnie, wkładając kartę do terminala – zachować potwierdzenie i zarejestrować transakcję na stronie www.visa.pl.

Źródło: Visa