URSUS umacnia pozycję na polskim rynku

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

ursus.02.400O ponad 36 procent wzrosła liczba rejestracji ciągników URSUS S.A. w Polsce w pierwszym półroczu br. - podał Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego. Zwiększenie sprzedaży w rynku krajowym to jeden z kluczowych filarów strategii rozwoju URSUSA. Spółka konsekwentnie rozwija ofertę produktową ciągników skierowaną do odbiorców w Polsce.

Większa sprzedaż w Polsce, większa oferta produktowa ciągników URSUSA
Wzrost liczby rejestracji ciągników URSUS w Polsce o ponad 36 procent pokazuje, że rozwój oferty produktowej to właściwa strategia, dzięki której sukcesywnie zwiększamy sprzedaż i budujemy udział w rynku krajowym – mówi Karol Zarajczyk, Prezes Zarządu URSUS S.A. Jestem przekonany, że uda się odbudować siłę marki w Polsce. Legenda URSUSA jest wciąż żywa wśród polskich rolników – dodaje Prezes Zarajczyk.

Obecnie z 1,5 mln ciągników wykorzystywanych w Polsce, prawie połowa, tj. ok. 700 tys. to ciągniki marki URSUS. Od stycznia 2013 roku do marca 2015 roku spółka wprowadziła do oferty 10 produktów, w tym 8 nowych modeli ciągników o mocy 50-180 KM – najpopularniejszych ciągników dla małych i średnich gospodarstw oraz na potrzeby branży leśnej, budowlanej i komunalnej. W br. spółka planuje wprowadzenie do oferty kolejnego modelu ciągnika URSUS o mocy 150 KM oraz rozwój oferty produktowej o ciągniki z zakresu mocy 50-60 KM w wersji bez kabiny.

W najbliższych latach branżę rolniczą będzie wspierać zatwierdzony pod koniec zeszłego roku Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. W ramach realizacji Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej w latach 2014-2020 Polska będzie miała  do wykorzystania w sumie 42,4 mld euro, z czego  budżet Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 wynosi 13,5 mld euro. Środki z dopłat w ramach PROW 2014-2020 powinny być uruchomione w drugiej połowie br.

Mariusz Lewandowski
Rzecznik prasowy URSUS S.A.