Uniqa wspiera wyprawę polskiego podróżnika
Uniqa wspiera wyprawę Marcina Gienieczki - podróżnika, który ruszył na podbój Amazonki. Celem wyprawy Solo Amazon Expedition 2015 jest samotne przepłynięcie rzeki w canoe i zdobycie tytułu pierwszego człowieka, który tego dokonał. Projekt został już zgłoszony do Księgi Rekordów Guinessa w kategorii "najdłuższa samotna podróż canoe". Marcin Gienieczka chce też uzyskać jak najkrótszy czas przeprawy.
Uniqa wspiera i ubezpiecza podróżnika w myśl hasła kampanii „Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw. Pomyśl Uniqa”.
„Chcemy, by nasi klienci oddawali się swoim pasjom, żyli pełnią, a my zapewnimy im bezpieczeństwo. Trzymamy kciuki za jego wyprawę” – wyjaśnia Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Uniqa.
Projekt wspiera pomorskie hospicjum dla dzieci, którego Marcin Gienieczko jest honorowym patronem. Za każde pokonane 10 km na konto hospicjum trafiać będą pieniądze.
Uniqa to austriacka grupa ubezpieczeniowa działająca głównie na rynku europejskim. W Polsce grupa obecna jest w sektorze ubezpieczeń na życie i majątkowych.
Źródło: PIU