Uniqa w międzynarodowej kampanii wizerunkowej
Polska grupa Uniqa przygotowała adaptację międzynarodowej kampanii wizerunkowej, która pojawi się na 16 europejskich rynkach, na których obecna jest marka Uniqa.
„Pomyśl, że masz odwagę wyjść szczęściu naprzeciw” – to główne hasło kampanii. Centralnym jej elementem jest zaś telewizyjny spot reklamowy, portretujący ludzi mających odwagę, nie poddających się przeciwnościom i ograniczeniom, podejmujących niekiedy ryzyko, aby osiągnąć większą radość życia.
Kreację polskiej wersji spotu reklamowego wzbogacają sceny z tenisistą Jerzym Janowiczem, który od 2014 roku jest twarzą grupy. „Sceny z Jerzym Janowiczem świetnie wpisały się w cały spot wizerunkowy Uniqa” – zauważa Katarzyna Ostrowska, dyrektor Departamentu Marketingu i PR w Uniqa. „W nowej kampanii zachęcamy obecnych i przyszłych klientów do myślenia o swoim życiu i działania, które doprowadzi do tego, że odnajdą radość w życiu” – dodaje.
Kampania w Polsce adaptowana jest przez agencję reklamową Ambasada. Wystartuje w listopadzie 2014 r. Spot będzie można obejrzeć w telewizji, internecie i na specjalnej stronie kampanii.
Źródło: PIU