Uniqa udoskonala Portal Obsługi Sprzedaż
Uniqa udoskonaliła Portal Obsługi Sprzedaży. Po zmianach POS jest łatwy w nawigowaniu oraz nowoczesny wizualnie, co ułatwia i przyspiesza ofertowanie, sprzedaż i późniejszą obsługę klienta.
Wyposażony jest w moduł do sprzedaży ubezpieczeń, obsługi polis, rozliczania prowizji i inkas, tworzenia raportów oraz wysyłania e-mailowych i sms-owych powiadomień do klientów o zbliżających się ratach lub wygasających umowach. POS to system, który stawia klienta w centrum uwagi. Pozwala śledzić jego pełną historię.
„Łączy wszelkie najważniejsze narzędzia obsługowe wraz z bazą wiedzy o produktach, m.in. OWU, taryfy, okólniki, instrukcje czy materiały marketingowe z aplikacjami obsługowymi. Agent może znaleźć wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu” – mówi Bartosz Słupski, dyrektor Departamentu Zarządzania Relacjami z Klientem Uniqa. „Co więcej, agent ma do wyłącznej dyspozycji specjalny budżet zniżkowy, którym może zarządzać” – dodaje.
POS 2.0 jest rozwijany jako jeden z filarów zintegrowanego systemu obsługi klienta. Prace deweloperskie są wykonywane z wykorzystaniem wewnętrznych zasobów Uniqa oraz przy współpracy z Comarch.
Źródło: PIU