Umowa między GENERALI i IPA

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

spotkanie.umowa.150xZ początkiem lipca br. weszła w życie umowa pomiędzy spółkami grupy Generali a Inter Partner Assistance w zakresie obsługi grupowych ubezpieczeń zdrowotnych.

W ramach umowy klienci grupowych ubezpieczeń zdrowotnych w Generali zyskują ułatwiony dostęp do licznych placówek medycznych współpracujących zarówno z Generali oraz Inter Partner Assistance. Konsultanci infolinii medycznej działającej w trybie 24/7/365 rezerwują wizyty u wybranych lekarzy-specjalistów w dogodnej dla klientów lokalizacji.

Sprawna obsługa w ramach ubezpieczenia zdrowotnego jest zapewniona poprzez posiadaną przez Generali liczną sieć placówek medycznych oraz dodatkowo oferowaną refundację poniesionych przez ubezpieczonych kosztów w placówkach spoza sieci Generali.

„Stale pracujemy nad zapewnieniem wysokiej jakości obsługi klientów oraz rozbudową oferty placówek medycznych. To kluczowe elementy niezbędne do rozwoju grupowych ubezpieczeń zdrowotnych, do których Generali przywiązuje szczególną wagę. Nawiązanie współpracy z Inter Partner Assistance Polska jest jednym z podjętych działań w celu zapewnienia sprawnej obsługi zarówno dla naszych klientów, jak i partnerów medycznych” mówi Aneta Gajek-Wiśniewska, dyrektor Działu Rozwoju Produktu Ubezpieczeń Grupowych w Generali.

Źródło: PIU