Ubezpieczyciele nagrodzeni
Aviva i Link4 zostali laureatami wyróżnienia Marka Wysokiej Reputacji - Premium Brand. Ocenę reputacji marki przeprowadzono w czterech wymiarach: "referencje", "atmosfera medialna", "zaangażowanie społeczne", "marka jako pracodawca".
Badanie PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku, które w tak szeroki sposób bada reputację marek wśród konsumentów i firm w otoczeniu biznesowym.
Projekt prowadzony jest od 2006 roku. Wybór reputacji jako problemu badawczego wiąże się ze wzrostem wagi tego pojęcia w biznesie.
Znaczenie reputacji rośnie wraz ze świadomością konsumenta, któremu nie wystarczają proste przekazy reklamowe, który oczekuje od marki głębszych wartości, takich jak etyka działań, szacunek do tradycji i wrażliwość ekologiczna.
Badanie PremiumBrand 2011 zrealizowane zostało przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na reprezentatywnej ogólnopolskiej próbie 500 respondentów w wieku powyżej 15 lat. Analizę przeprowadzono na przełomie kwietnia i maja 2011 roku. Organizatorem programu badawczego jest agencja MMT Management.
Źródło: PIU