Toyota Bank z najlepszą pożyczką na święta

Toyota Bank z najlepszą pożyczką na święta
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Kredyt gotówkowy na święta od Toyota Bank zdobył pierwsze miejsce w rankingu pożyczek świątecznych serwisu TotalMoney.pl, w kategorii dla klientów wewnętrznych. Dzięki prowizji wynoszącej zaledwie 1 proc. a także atrakcyjnemu oprocentowaniu, którego wysokość to 9 proc. w skali roku, oferta Toyota Bank okazała się najkorzystniejszą na rynku.

Najnowszy ranking przygotowany przez serwis TotalMoney.pl, zestawia 12-miesięczne pożyczki gotówkowe banków w kwocie 1 000 zł i 2 000 zł. Twórcy porównali warunki ofertowe banków, wykonując symulację dla tzw. „modelowego” klienta, czyli czteroosobowej rodziny, której miesięczne dochody netto wynoszą 5 000 zł (dla pożyczki w kwocie 1 000 zł) i 7 000 zł (dla pożyczki w kwocie 2 000 zł). Pod uwagę wzięto zarówno oferty dla klientów wewnętrznych, tj. od pół roku posiadających, regularnie zasilane wynagrodzeniem, konto osobiste w banku udzielającym pożyczki, jak i dla klientów zewnętrznych, nie posiadających żadnego produktu w danym banku i nie planujących przenosić konta do nowego banku.

Terminowa pożyczka świąteczna od Toyota Bank, zajęła pierwsze miejsce w dwóch kategoriach kwotowych dla klientów wewnętrznych. Zarówno kredyt w wysokości 1 000 zł jak i 2 000 zł, okazał się najkorzystniejszą ofertą na rynku, a całkowita kwota jego spłaty, okazała się najniższa spośród wszystkich ofert biorących udział w zestawieniu. Było to możliwe dzięki prowizji wynoszącej zaledwie 1 proc. a także atrakcyjnemu oprocentowaniu, którego wysokość to tylko 9 proc. w skali roku.

– Ranking ten, jest kolejnym dowodem na to, że Toyota Bank bardzo dobrze dba o swoich aktywnych Klientów i docenia ich lojalność. Zawsze staramy się, aby oferować im produkty na ponadprzeciętnym poziomie. Pożyczka Jesienna to kolejny nasz produkt, który spotkał się z tak pochlebną opinią specjalistów. Wierzymy, że przełoży się to na wzrost zainteresowania Klientów ofertą naszego banku – mówi Dominika Cepek, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank.

Źródło: Toyota Bank Polska S.A.