Toyota Bank ochroni tożsamość swoich klientów oraz ich płatności
Wyjechałeś na wakacje i zgubiłeś dokumenty lub kartę płatniczą? Byłeś ofiarą kradzieży kieszonkowej bądź włamania? Dzięki ubezpieczeniom assistance od Toyota Bank, dostaniesz natychmiastową pomoc na terenie całej Europy.
Polisa Bezpieczna Tożsamość, zapewnia klientom banku profesjonalną pomoc w razie utraty dokumentów tożsamości oraz kart płatniczych. Pakiet Bezpieczne Płatności, uchroni natomiast przed nieautoryzowanymi transakcjami zbliżeniowymi oraz internetowymi.
Podczas wyjazdów urlopowych, łatwo o utratę cennych dokumentów, takich jak dowód osobisty, karta pobytu, paszport czy prawo jazdy. Są to sytuacje bardzo nieprzyjemne i mogą być dużym kłopotem szczególnie za granicą. Toyota Bank we współpracy z Europe Assistace Polska, oferuje pakiety ubezpieczeniowe, które zapewniają całoroczne bezpieczeństwo w tego rodzaju sytuacjach.
Bezpieczna Tożsamość, to rodzaj produktu, dzięki któremu, klienci Toyota Bank, mogą liczyć na kompleksowe wsparcie w przypadku utraty dokumentów tożsamości, kart płatniczych oraz lojalnościowych. W ramach programu, ubezpieczyciel udzieli niezbędnych informacji o postępowaniu w sytuacji zagrożenia oraz pomoże w uzyskaniu nowych lub zastępczych dokumentów, a nawet raportów z Biura Informacji Kredytowej. Ponadto, posiadacze ubezpieczenia mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów powrotu do kraju, zakwaterowania lub transportu do ambasady RP. Pod specjalnym numerem telefonu mogą również uzyskać szczegółowe informacje, jak chronić swoje dane osobowe i uniknąć zagrożenia utraty tożsamości. Program Bezpieczna Tożsamość, obejmuje całoroczną ochroną zdarzenia powstałe na terenie Polski i Europy, a kosztuje jedynie 2 zł miesięcznie.
Bezpieczne Płatności to z kolei program ochrony nieautoryzowanych transakcji zbliżeniowych, dokonanych przez osoby nieupoważnione w wyniku kradzieży kieszonkowej, kradzieży z włamaniem lub rozboju. W ramach produktu, Toyota Bank oferuje szybką blokadę kart płatniczych i kredytowych, zwraca wszelkie straty pieniężne z tytułu nieuprawnionych transakcji zbliżeniowych i internetowych oraz pokrywa koszty związane z wydaniem nowych kart. Wszelkie szkody, klienci mogą zgłaszać telefonicznie. Pakiet Bezpieczne płatności kosztuje zaledwie 1zł miesięcznie.
– Chcemy wspierać naszych Klientów także w tych trudnych sytuacjach życiowych. Dzięki naszym pakietom assistance, Klienci mogą liczyć na kompleksową pomoc w tego typu momentach. Koszt ubezpieczenia jest niewielki, a w zamian możemy zaoszczędzić sobie wiele niepotrzebnego stresu – mówi Piotr Kluźniak, specjalista ds. produktów kartowych i ubezpieczeniowych w Toyota Bank Polska.
Więcej informacji na www.toyotabank.pl
Źródło: Toyota Bank Polska S.A.