Toyota Bank: kilkuset nowych klientów miesięcznie

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

juda.s.piotr.01.150xRozwój w oparciu o rynek samochodów i bankowość elektroniczną - to dwa główne obszary, w które bank zamierza inwestować w najbliższym czasie. -Obserwujemy mniej więcej dwucyfrową stopę wzrostu z roku na rok, co na potrzeby naszego biznesu jest absolutnie wystarczające - mówi prezes Toyota Banku Piotr Juda.

Skoro dotychczasowa strategia przynosi rezultaty, władze banku nie zamierzają jej zmieniać. Nie zapowiada się również na otwarcie pierwszych stacjonarnych placówek banku.

 

– Pozostaniemy w dalszym ciągu bankiem internetowym, stawiamy na bankowość elektroniczną. Druga droga naszego biznesu to będzie kredytowanie sprzedaży samochodów Toyota, bezpośrednio przez bank, czyli za pośrednictwem sieci dilerskiej lub też przy pomocy spółki leasingowej, która jest podmiotem zależnym od Toyota Bank – zapowiada Piotr Juda.

Przyrost nowych klientów na poziomie kilkuset miesięcznie, są satysfakcjonujące. Podobnych rezultatów prezes banku spodziewa się w następnym roku. To w głównej mierze zależy od rynku samochodów w Polsce.

– Rynek samochodów, który jest dla nas głównym źródłem dochodów, utrzymuje się na mniej więcej takim samym poziomie. W związku z tym nie należy spodziewać się dynamicznego wzrostu sumy bilansowej, a i wyniki powinny pozostać na podobnym poziomie – prognozuje Piotr Juda podczas Forum Bankowego 2012 zorganizowanego przez Związek Banków Polskich.

Toyota Bank prowadzi działalność w Polsce od ponad 10 lat. Oparta się głównie na finansowaniu zakupów samochodów marki Toyota, ale bank posiada również oferty dla przedsiębiorców i klientów indywidualnych.

Aby zobaczyć wypowiedź Piotra Judy kliknij tutaj

Źródło: www.newseria.pl