Towarzystwa Ubezpieczeń BZ WBK-Aviva: 58,6 mln zł zysku netto w I półroczu 2018 r.
Spółki konsekwentnie rozwijają sprzedaż produktów niepowiązanych z ofertą kredytową banku, która przyniosła w pierwszych sześciu miesiącach tego roku składkę o 5% wyższą w stosunku do pierwszego półrocza 2017 roku. Systematycznie rośnie też wysokość wypłaconych świadczeń ubezpieczeniowych: w tym samym czasie do klientów trafiło prawie 20,6 mln złotych z tytułu świadczeń i odszkodowań z ubezpieczeń ochronnych.
Krzysztof Charchuła, prezes zarządu BZ WBK- Aviva:
Wspólnie z Bankiem Zachodnim WBK S.A. od 10 lat działamy na rynku bancassurance. Zaufało nam już ponad 1,3 mln klientów. W tym okresie wypłaciliśmy w sumie 265 mln zł odszkodowań. Wygodnie, w swoim banku, klient może zabezpieczyć siebie, rodzinę, dom oraz firmę na wypadek trudnych sytuacji losowych. Skorzysta z oferty ochronnej dopasowanej do swoich potrzeb. Pomagamy w spłacie kredytu w przypadku m.in. śmierci, utraty pracy czy zdrowia. Dbamy także o stabilność finansową, gdy coś złego stanie się z majątkiem, zakładem pracy lub działalnością naszych klientów. Cały czas pracujemy nad dalszym rozwojem oferty i podnosimy standardy obsługi klienta.
Nowe pakiety ubezpieczeń do kredytu gotówkowego
Klienci od lutego br. mogą skorzystać z nowych pakietów ubezpieczeń do kredytu gotówkowego z szerszym niż dotychczas zakresem ochrony oraz zniżkami w składce dla kredytów od 25 000 zł. Nowością na rynku jest wprowadzenie w ramach utraty pracy ochrony w przypadku rozwiązania stosunku pracy na podstawie porozumienia stron, jak również możliwość otrzymania świadczenia ubezpieczeniowego w przypadku, gdy ubezpieczony nie posiada prawa do zasiłku, a jedynie jest zarejestrowany jako bezrobotny.
Skupiając się na potrzebach i oczekiwaniach klientów, spółki dynamicznie i konsekwentnie kontynuują rozwój sprzedaży ubezpieczeń w kanałach direct (internet, mobile, ATM, telefon). W pierwszym półroczu 2018 składka z ubezpieczeń niepowiązanych z produktem bankowym pozyskana w kanałach direct była o 84% większa niż w analogicznym okresie 2017 roku.
BZ WBK-Aviva chce pomagać swoim klientom na co dzień, ułatwiać im życie i zapewniać wygodę. Od kilku lat z sukcesem stosuje uproszczoną ścieżkę likwidacji szkód mieszkaniowych, dzięki której ok. 30% odszkodowań jest wypłacana tzw. szybką ścieżką, bez konieczności udokumentowania szkody przez klienta. Od niedawna jest także dostępne narzędzie, które pozwala w kilku prostych krokach samodzielnie zgłosić zdarzenie i otrzymać odszkodowanie. Dodatkowo poszerzono zakres usług o bezgotówkową likwidację szkody. Klient może liczyć na wycenę pracy remontowej i wykończeniowej, zakup i dostawę materiałów zgodnych z jego preferencjami, a następnie naprawę szkody przez doświadczonych fachowców.
Źródło: BZ WBK-Aviva