Tłumacz migowy online we wszystkich placówkach PKO BP
Do komunikacji potrzebny jest telefon z systemem Android i dostępem do internetu, za pośrednictwem którego klient łączy się z tłumaczem języka migowego, zapewnionym przez bank. Usługa tłumacza online jest dostępna w godzinach pracy oddziałów. Tłumaczenia odbywają się jako video rozmowy. Tłumacz pośredniczy w kontakcie klient – doradca i tłumaczy język migowy na polski mówiony i odwrotnie.
Więcej najnowszych informacji na temat banku PKO BP >>>
Zaoferowanie jakości obsługi na takim samym poziomie wszystkim klientom
„Mamy nadzieję, że dzięki naszej usłudze osoby głuche będą mogły w wygodny sposób korzystać z takiej formy komunikacji z doradcą. Naszym celem jest zaoferowanie jakości obsługi na takim samym poziomie wszystkim klientom i postrzeganie banku jako instytucji przełamującej bariery, nastawionej na nowoczesne technologie” – powiedział Marcin Izdebski z departamentu usług cyfrowych PKO BP, odpowiedzialny za wdrożenie projektu.
Na spotkanie z udziałem tłumacza polskiego języka migowego online nie trzeba wcześniej się umawiać.
„Szacuje się, że kilkaset tysięcy osób w Polsce, to osoby z dysfunkcją słuchu. Ojczystym językiem głuchych Polaków jest Polski Język Migowy, który ma odrębną od fonicznego języka polskiego gramatykę i składnię” – podano.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Aktywa razem banku wyniosły 324,25 mld zł na koniec 2018 r. Akcje banku od listopada 2004 r. notowane są na GPW.