Technologie: Nie tylko chmura hybrydowa, technologie kognitywne i blockchain

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
IBM BusinessConnect to coroczne spotkania organizowane przez IBM Polska adresowane do kadry zarządzającej. W 2015 r. hasłem przewodnim konferencji był internet rzeczy (IoT) i wykorzystanie analizy danych generowanych przez miliardy czujników do wsparcia prowadzonego biznesu. W tym roku główny nacisk położono na rozwiązana kognitywne. Dzięki nim samouczące się systemy wspierane przez superkomputer IBM Watson mogą przetwarzać nieustrukturyzowane dane na informacje, które wspierają podejmowanie kluczowych decyzji biznesowych.

Maciej Kowal

Dla branży finansowej i bankowości to szansa na poprawienie kontaktów oraz na pogłębienie relacji z klientami. W tym roku uczestnicy konferencji mogli brać udział w trzech równoległych sesjach tematycznych: „Klient w centrum uwagi”, „Transformacja biznesu” i „Innowacyjne IT”. Klienci oczekują zindywidualizowanego kontaktu już od zamówienia produktu lub usługi po obsługę pozakupową. W budowaniu takich relacji pomaga metodyka Design Thinking IBM. Uczestnicy mieli okazję wziąć udział w krótkich warsztatach przybliżających tą metodykę. W trakcie sesji zaprezentowano m.in. rozwiązania analityczne dla dyrektorów marketingu (IBM Watson Marketing).

{module BanerB1}

Dziś obserwujemy szybką transformację biznesu. Wpływają na to takie technologie, jak: gospodarka kognitywna, konwergencja branż, rozwiązania mobilne lub rejestr blockchain. Umiejętne ich wykorzystanie to szansa, by być o krok przed konkurencją. Urządzenia mobilne generują już ponad 20% ruchu w sieci i jest to dwa razy więcej niż w 2014 r. Jak wynika z badań zachowań konsumentów, coraz częściej smartfon jest narzędziem, za pomocą którego robi się zakupy, sprawdza stan konta w banku lub wykonuje zdalnie pracę. Internet rzeczy, inteligentne urządzenia, aplikacje mobilne, rosnąca liczba danych, automatyczne systemy analityczne i chmura obliczeniowa – to trendy ...

Artykuł jest płatny. Aby uzyskać dostęp można:

  • zalogować się na swoje konto, jeśli wcześniej dokonano zakupu (w tym prenumeraty),
  • wykupić dostęp do pojedynczego artykułu: SMS, cena 5 zł netto (6,15 zł brutto) - kup artykuł
  • wykupić dostęp do całego wydania pisma, w którym jest ten artykuł: SMS, cena 19 zł netto (23,37 zł brutto) - kup całe wydanie,
  • zaprenumerować pismo, aby uzyskać dostęp do wydań bieżących i wszystkich archiwalnych: wejdź na BANK.pl/sklep.

Uwaga:

  • zalogowanym użytkownikom, podczas wpisywania kodu, zakup zostanie przypisany i zapamiętany do wykorzystania w przyszłości,
  • wpisanie kodu bez zalogowania spowoduje przyznanie uprawnień dostępu do artykułu/wydania na 24 godziny (lub krócej w przypadku wyczyszczenia plików Cookies).

Komunikat dla uczestników Programu Wiedza online:

  • bezpłatny dostęp do artykułu wymaga zalogowania się na konto typu BANKOWIEC, STUDENT lub NAUCZYCIEL AKADEMICKI