T-Mobile Usługi Bankowe znika z rynku, co to oznacza dla klientów?
Dzięki temu od 29 listopada 2020 roku dotychczasowi klienci T-Mobile Usługi Bankowe zyskają dostęp do ogólnopolskiej sieci ponad 700 placówek partnerskich i oddziałów Alior Banku oraz docenianej w konkursach bankowości internetowej Alior Online i aplikacji Alior Mobile. Do 28 listopada 2020 roku wszyscy klienci mogą korzystać z dotychczasowych kanałów obsługi T-Mobile Usługi Bankowe.
Gwarancja dostępu do dotychczasowych usług
– Chcemy przede wszystkim bardzo podziękować klientom, którzy nam zaufali w ostatnich sześciu latach i korzystali z usług T-Mobile Usługi Bankowe. Koniec naszej współpracy nie oznacza zakończenia świadczenia usług bankowych dla klientów TMUB – zostawiamy ich w rękach naszych dotychczasowych partnerów w projekcie, gwarantując dostęp do wszystkich usług, z których dotychczas korzystali – mówi Piotr Bubak, dyrektor Departamentu usług abonamentowych T-Mobile Polska.
– Nasze hasło „Wyższa kultura. Bank Nowości” traktujemy jako zobowiązanie. Dzięki integracji klientów do naszej bankowości otrzymają oni dostęp do pełnego wachlarza produktów i usług bankowych i pozabankowych. Dołożymy przy tym wszelkich starań, aby z perspektywy naszych klientów proces przebiegł płynnie, sprawnie i bezpiecznie, zgodnie z najlepszymi praktykami – mówi Katarzyna Dziwulska, dyrektor zarządzająca Pionem Sprzedaży Klienta Indywidualnego Alior Banku.
Przeniesienie produktów do systemu Alior Banku nastąpi automatycznie
Wszyscy klienci oddziału T-Mobile Usługi Bankowe otrzymają listy lub wiadomości e-mail z informacją o zakończeniu współpracy Alior Banku i T-Mobile Polska wraz ze szczegółami związanymi z migracją produktów.
Dotychczasowi klienci oddziału T-Mobile Usługi Bankowe od 29 listopada 2020 roku będą mogli korzystać z bankowości internetowej i mobilnej Alior Banku. W październiku br. w dotychczasowym systemie bankowości internetowej T-Mobile Usługi Bankowe klienci otrzymają szczegółową instrukcję pierwszego logowania do bankowości Alior Banku.