System Ciągłości Działania Citi Handlowy certyfikowany

Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter

citi.handlowy.02.400x259Citi Handlowy posiada certyfikowany system ciągłości działania. Bank po raz kolejny otrzymał certyfikat ISO 22301. Konsekwentnie od 2009 roku wyniki audytów potwierdzają wysokie standardy w zarządzaniu ciągłością działania w Citi Handlowy.

– Certyfikacja nadana przez BSI Group Polska jest niezależnym potwierdzeniem, że system ciągłości działania w Citi Handlowy jest zgodny z międzynarodową normą, będącą zbiorem najlepszych praktyk w zakresie minimalizacji wpływu incydentów zakłócających pracę. Dla naszych Klientów, partnerów oraz regulatorów, posiadanie certyfikowanego systemu ciągłości działania stanowi jeden z atrybutów przewagi konkurencyjnej, mówi Leszek Nitychoruk,  Menedżer ds. COB i Kontroli Bezpieczeństwa Informacji.

Norma ISO 22301 potwierdza, że Citi Handlowy nie tylko skutecznie identyfikuje bieżące, ale i przyszłe zagrożenia, poprzez aktywne podejście do ograniczania wpływu incydentów, działanie procesów o charakterze krytycznym nawet w sytuacjach kryzysowych,  ograniczanie czasów przestoju podczas awarii i skracanie czasu potrzebnego do powrotu do stanu sprzed awarii.

Citi Handlowy jest w czołówce instytucji finansowych w kraju pod względem wdrożonych standardów ISO. Bank posiada je aż w sześciu strategicznych obszarach:

  • ISO 27001 – w zakresie zarządzanie bezpieczeństwem informacji (IS),
  • ISO 22301 –  w zakresie zarządzanie ciągłością biznesu (COB),
  • ISO 20000 –  w zakresie zarządzania usługami IT,
  • ISO 9001  – w zakresie zarządzania jakością w Regionalnym Centrum Rozliczeń w Olsztynie,
  • ISO 14001 – w zakresie zarządzania środowiskiem,
  • ISO 50001 – w zakresie zarządzania energią.

ISO (International Organization for Standardization) jest międzynarodową organizacją normalizacyjną, która ustanawia normy we wszystkich dziedzinach codziennego życia.

Źródło: Citi Handlowy