Sylwia Zdulska dołącza do działu marketingu PAYBACK Polska
Sylwia Zdulska swoje kompetencje zawodowe w ostatnich latach rozwijała w branży ubezpieczeniowej. Pracowała dla takich międzynarodowych firm jak Generali, AXA, Liberty Direct i Aviva, odpowiadając za planowanie i realizację działań marketingowych, brandingowych i komunikacyjnych. Przed związaniem się z rynkiem ubezpieczeniowym pracowała w agencjach reklamowych, dbając o wizerunek klientów z branży FMCG, bankowej, farmaceutycznej oraz telekomunikacyjnej. Ukończyła Akademię Ekonomiczną w Krakowie na kierunku zarządzanie i marketing.
Doświadczenie zawodowe
– Przez ostatnie lata byłam ściśle związana z segmentem ubezpieczeń, dlatego też praca dla PAYBACK stanowi dla mnie zarówno wyzwanie, jak i stwarza warunki do rozwoju nowych kompetencji. Dziś program bonusowy jest doskonałym narzędziem do komunikacji z klientem, dzięki któremu możemy informować go o różnorodnych akcjach i przygotowywać spersonalizowane oferty. Multipartnerskość natomiast pozwala wyróżnić się na rynku, a konsumentom daje unikalną możliwość bycia nagradzanym niemal każdego dnia – mówi Sylwia Zdulska.
– Bardzo się cieszę, że do mojego zespołu dołącza osoba z tak dużym doświadczeniem w marketingu jak Sylwia. Obserwując nieustanny rozwój naszego Programu zdecydowaliśmy się wzmocnić niezwykle ważny dział w naszej firmie, który stara się jak najlepiej poznawać uczestników Programu, by dawać im radość ze zbierania punktów PAYBACK. Mam nadzieję, że wraz z przyjściem Sylwii zaproponujemy naszym uczestnikom jeszcze bardziej angażujące działania, które sprawią, że ich zakupy będą jeszcze przyjemniejsze, a nasi partnerzy zyskają nowe grono zadowolonych i lojalnych klientów – dodaje Katarzyna Grzywaczewska, dyrektor marketingu w PAYBACK Polska.