Świąteczna kampania reklamowa PZU

cyberprzestrzen.01.250xStartuje kampania reklamowa PZU wraz z akcją spełniania świątecznych marzeń. Kampania połączona jest z akcją rozdawania pluszowych reniferów dla kupujących AC w grudniu. Część reklam będzie przypominała o tym, że w tym roku PZU i jego pracownicy wspierają projekt Szlachetna Paczka.

Wraz z kampanią świąteczną PZU uruchomi akcję spełniania życzeń. „Zapraszamy wszystkich, aby wpisywali gdziekolwiek w internecie (na stronach publicznie dostępnych) swoje świąteczne marzenia z dopiskiem #dorenifera. Nasz renifer znajdzie to zgłoszenie i na nie odpowie. Najciekawsze, najbardziej oryginalne i pomysłowe zostaną przez nas docenione i nagrodzone. Zabawa trwa do 26 grudnia” – wyjaśnia Magda Szczukiewicz z Biura Marketingu PZU.

Życzenia można będzie również wpisywać na stronie dorenifera.pl, gdzie oprócz listy zwycięzców będą wyświetlane życzenia internautów. Codziennie jeden szczęśliwiec, który ujmie renifera PZU swoim kreatywnym marzeniem świątecznym, otrzyma nagrodę – spełnienie życzenia. Kampania reklamowa realizowana będzie w telewizji, prasie, kinie i internecie.

Kreację stworzył PZL, media zakupił Starlink. Za działania w internecie odpowiedzialna jest agencja VML.

Źródło: Polska Izba Ubezpieczeń