Strategia rozwoju Nest Lease: pełna cyfryzacja i nowe funkcje

Nest Lease, spółka leasingowa z grupy Nest Banku, rozpoczęła działalność operacyjną latem 2024 roku. Mimo krótkiego stażu może pochwalić się pełną ofertą produktową obejmującą leasing, pożyczkę wraz z towarzyszącymi produktami dodatkowymi oraz ubezpieczeniami.
Ma też już na koncie wdrożenia w zakresie digitalizacji usług w tym Portal Klienta, który pozwala przedsiębiorcom wygodnie zarządzać fakturami i płatnościami w jednym miejscu.
Spółka, podobnie jak Nest Bank, stawia na rozwój usług cyfrowych.
– W Nest Lease konsekwentnie inwestujemy w rozwój cyfrowych kanałów obsługi, nowoczesnych form płatności i wdrażaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Zależy nam na rozwiązaniach, które są naprawdę innowacyjne i wygodne.
W ciągu pięciu lat chcemy być liderem obsługi cyfrowej w branży leasingowej – zarówno pod względem jakości, jak i nowoczesności – komentuje Lech Stabiszewski, p.o. prezesa Nest Lease.
Czytaj także: Nest Bank wypracował rekordową kwotę 102 mln zł zysku netto w 2024 roku
Szybkie i bezbłędne płatności dzięki Autopay
Jedną z kluczowych nowości w Portalu Klienta jest bramka płatnicza Autopay. Rozwiązanie to umożliwia błyskawiczne regulowanie zobowiązań wynikających z zawartych umów – bez konieczności wpisywania numerów kont, kwot czy tytułów przelewów.
Po zalogowaniu się do portalu klienci widzą listę wystawionych faktur i mogą jednym kliknięciem wybrać opcję „Zapłać”.
System automatycznie uzupełnia wszystkie niezbędne dane, a płatność może zostać dokonana za pomocą BLIKA lub szybkiego przelewu.
Autopay eliminuje ryzyko błędów, skraca czas księgowania i pozwala na jednoczesne opłacenie wielu zobowiązań – nie tylko rat wynikających z zawartych umów, ale także polis ubezpieczeniowych czy mandatów.
Czytaj także: Automatyzacja płatności za faktury dzięki N!Asystentowi Nest Banku
Asystentka AI w Nest Lease – wsparcie klienta 24/7
Plany Nest Lease na 2025 rok zakładają dalsze przyspieszenie cyfryzacji usług leasingowych oraz zaawansowanych metod weryfikacji klientów.
Priorytetem będzie także pełna digitalizacja obsługi procesów leasingowych z wykorzystaniem narzędzi zdalnych oraz podpisu elektronicznego.