Strategia rozwoju Nest Lease: pełna cyfryzacja i nowe funkcje

Strategia rozwoju Nest Lease: pełna cyfryzacja i nowe funkcje
Źródło: Nest Lease
Udostępnij Ikona facebook Ikona LinkedIn Ikona twitter
Nest Lease rozwija Portal Klienta, dodając funkcje, które realnie zmieniają sposób obsługi umów leasingu i pożyczki. Wśród najnowszych rozwiązań znalazły się szybkie płatności Autopay oraz asystentka AI – Nesti. Firma zapowiada kolejne wdrożenia, podkreślając, że to dopiero początek, czytamy w informacji prasowej.

Nest Lease, spółka leasingowa z grupy Nest Banku, rozpoczęła działalność operacyjną latem 2024 roku. Mimo krótkiego stażu może pochwalić się pełną ofertą produktową obejmującą leasing, pożyczkę wraz z towarzyszącymi produktami dodatkowymi oraz ubezpieczeniami.

Ma też już na koncie wdrożenia w zakresie digitalizacji usług w tym Portal Klienta, który pozwala przedsiębiorcom wygodnie zarządzać fakturami i płatnościami w jednym miejscu.

Spółka, podobnie jak Nest Bank, stawia na rozwój usług cyfrowych.

– W Nest Lease konsekwentnie inwestujemy w rozwój cyfrowych kanałów obsługi, nowoczesnych form płatności i wdrażaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Zależy nam na rozwiązaniach, które są naprawdę innowacyjne i wygodne.

W ciągu pięciu lat chcemy być liderem obsługi cyfrowej w branży leasingowej – zarówno pod względem jakości, jak i nowoczesności – komentuje Lech Stabiszewski, p.o. prezesa Nest Lease.

Czytaj także: Nest Bank wypracował rekordową kwotę 102 mln zł zysku netto w 2024 roku

Szybkie i bezbłędne płatności dzięki Autopay

Jedną z kluczowych nowości w Portalu Klienta jest bramka płatnicza Autopay. Rozwiązanie to umożliwia błyskawiczne regulowanie zobowiązań wynikających z zawartych umów – bez konieczności wpisywania numerów kont, kwot czy tytułów przelewów.

Po zalogowaniu się do portalu klienci widzą listę wystawionych faktur i mogą jednym kliknięciem wybrać opcję „Zapłać”.

System automatycznie uzupełnia wszystkie niezbędne dane, a płatność może zostać dokonana za pomocą BLIKA lub szybkiego przelewu.

Autopay eliminuje ryzyko błędów, skraca czas księgowania i pozwala na jednoczesne opłacenie wielu zobowiązań – nie tylko rat wynikających z zawartych umów, ale także polis ubezpieczeniowych czy mandatów.

Czytaj także: Automatyzacja płatności za faktury dzięki N!Asystentowi Nest Banku

Asystentka AI w Nest Lease – wsparcie klienta 24/7

Plany Nest Lease na 2025 rok zakładają dalsze przyspieszenie cyfryzacji usług leasingowych oraz zaawansowanych metod weryfikacji klientów.

Priorytetem będzie także pełna digitalizacja obsługi procesów leasingowych z wykorzystaniem narzędzi zdalnych oraz podpisu elektronicznego.

Czytaj także: Cyfrowy agent na usługach Nest Banku